استاندار خراسان رضوی در رابطه با تشیع پیکر شهدای گمنام گفت: شهیدان این فرزندان غیور ملت، برای دفاع از ارزش‌های ملی و دینی، جان ارزشمند خود را فدا کردند.

شهدا شاگردان ممتاز مکتب عاشورا هستند / دعوت از مردم برای تشیع باشکوه شهدادر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر ۹ نفر از شهدای گمنام و دو شهید مدافع حرم خراسان رضوی گفت:شهدا شاگردان ممتاز نهضت عاشورا هستند.

وی میزبانی از پیکیر شهیدان همزمان با دهه اول محرم و در کنار امام مهربانی‌ها را توفیقی برای مردم استان دانست و افزود: مراسم تشییع پیکر شهدا همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری مصادف با هفتمین روز ماه محرم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: به طور حتم مردم بزرگوار و همیشه در صحنه، با حضور گسترده خود در این مراسم، قدرشناسی خود به فرزندانشان و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

رشیدیان افزود: پیکر مطهر این ۹ شهید گمنام دفاع مقدس و دو شهید مفقود الاثر فاطمیون، مجتبی واعظی و سید نصرالله حسینی که جدیدا شناسایی شدند نیز در کنار پیکر ۹ شهید گمنام، دوشنبه در مشهد تشییع می‌شوند.

وی گفت: مراسم تشییع ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه از مقابل مسجد بناها واقع در خیابان خسروی بین شهید دیالمه ۳ و ۵ آغاز می‌شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: پیکر مطهر شهدا پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای تدفین به محل‌های تعییین شده منتقل خواهد شد که طبق هماهنگی انجام شده یک شهید در پادگان تیپ ۱۷۷ ارتش تربت حیدریه، یک شهید پارک سفید سنگ فریمان، دو شهید در مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) واقع در چهاراره نخریسی و پدافند هوایی ارتش مشهد منتقل خواهد شد.

گفتنی است مراسم وداع با شهدای گمنام، تحت عنوان «شبی با شهدا» با حضور اقشار مختلف مردم در مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.