یزد- رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به اینکه ایستگاه‌های صلواتی نباید ایجاد گره ترافیکی کنند، گفت: هیئت‌ها باید با رعایت مسائل فنی مانع از ایجاد مزاحمت برای مردم شوند.

ایستگاه‌های صلواتی نباید موجب ایجاد گره ترافیکی در شهر شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، محمد پورشمس با اشاره به تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور استان یزد برای دهه اول محرم اظهارداشت: در این ایام طرح‌های ترافیکی برای محله‌های شلوغ استان یزد در نظر گرفته شده است که خوشبختانه در این ایام همکارانمان در این نقاط برای روان‌سازی ترافیکی حضور صددرصدی دارند.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های صلواتی نبایستی ایجاد گره ترافیکی کنند، افزود: انتظار این است که مسئولان هیئت‌ها نحوه و محل احداث ایستگاه‌های صلواتی و تکیه‌ها را به‌گونه‌ای ایجاد کنند تا باعث مزاحمت ترافیکی برای شهروندان نشوند؛ هرچند پلیس راهور استان یزد خود را ملزم می‌داند که به هر شکل ممکن بستر مناسبی را برای برگزاری عزاداری مردم ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور استان یزد از آمادگی صددرصدی پلیس راهور استان در ایام عزاداری دهه اول محرم خبر داد و گفت: درواقع در روزهای تاسوعا و عاشورا برای معابر حدفاصل میدان شهید بهشتی تا میدان آزادی و تقاطع مهدی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

پورشمس تصریح کرد: همچنین در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برای معابر خیابان قیام، بلوار امامزاده و خیابان سلمان محدودیت‌های ترافیکی به ‌صورت مقطعی در نظر گرفته‌شده است که خواهشمندیم مردم استان خود در این راستا رعایت کننده باشند؛ چراکه در این ایام هرچه کمتر در این محدوده‌ها قرار گیرند، بار ترافیکی کمتری را شاهد هستیم.

این مسئول در پایان با تأکید بر اینکه ایمنی تردد عابران برای پلیس امر بسیار مهمی است، خاطرنشان ساخت: تمام تلاش ما این است که با تلاش نیروهای پلیس راهور استان یزد در عین اجرای خوب و باشکوه مراسم عزاداری‌های ماه محرم، نظم خوبی نیز در معابر و خیابان‌ها حاکم باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.