خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی جزئیات دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای طلا و جواهرات منازل در شیروان را بازگو کرد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای طلا و جواهرات ۴ میلیاردی و کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر از اعضای یک باند حرفه ای که در زمینه سرقت طلا و جواهرات منازل در شهرستان شیروان فعالیت داشتند، خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت طلا و جواهرات از منازل در این شهرستان می نمایند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان اقدام به سرقت می کردند، اظهارداشت: این افراد یک گاو صندوق حاوی مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات به ارزش چهار میلیارد ریال و  همچنین تعداد ۲ جلد سند خودرو سنگین، یک جلد سند خودروی سواری و ۲ دسته چک کامل را سرقت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شدند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ سارق حرفه ای دستگیر و یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هردو سارق بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و وسایل نقلیه توقیف شده نیز راهی پارکینگ شدند، افزود: خوشبختانه اموال سرقت شده نیزکشف که بعد از تکمیل تحقیقات تحویل مالباختگان گردید.

سردار مظاهری در پایان با بیان اینکه شهروندان در صورت ترک منزل حتما تدابیرو نکات ایمنی لازم را اتخاذ کنند، گفت: پلیس با افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازد به شدت برخورد می کند و شهروندان نیز باید ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های پلیسی هرگونه فعالیت مشکوک را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۳۲۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های شمالی به این استان را دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند، افزود: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی انجام شده و همچنین تلاش شبانه روزی که ماموران در این زمینه داشتند، نهایتا موفق شدند محل تردد این افراد را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چند تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان راه اندازی شد، خاطر نشان کرد: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و سریعا دستور توقف را صادر کردند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ها مقدار ۲۰ کیلو و ۳۲۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این عملیات ضربتی ۴ سوداگر مرگ دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و هر دو خودرو نیز راهی پارکینگ شدند، افزود: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان را به قاچاقچیان و سوداگران مرگ نخواهد داد و مردم عزیز نیز می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.