رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد گفت: در ۴ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد از حوادث رانندگی منجر به فوت کاهش یافته است.

تصادفات منجر به فوت در شهرستان تایباد به نصف رسید

‌به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر کرباسی گفت: با توجه به اینکه ارتقاء ایمنی برای مسافرین، اولویت کاری ما در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد، این اداره با همکاری پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و ... توانست با بکارگیری تمام توان در چهار ماهه اول سال جاری ۵۰% از حوادث رانندگی منجر به فوت در راههای برون شهری و روستایی خود را در مقایسه با سال گذشته کاهش دهد.

وی افزود : حضور گشت های راهداری با همکاری پلیس راه، دوربین های نظارتی، ترمیم و تعویض علائم، آشکار سازی نقاط  مستعد حادثه، افزایش سطح آگاهی و مهارت رانندگان، نظارت بر بازدیدهای فنی ناوگان عمومی و تلاشهای شبانه روزی راهداران از عوامل تأثیر گذار در کاهش تلفات جاده ای در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان بوده است.

کرباسی در پایان  با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در راه، گفت  : اگر رانندگان و علی الخصوص موتورسواران در هنگام استفاده از وسیله نقلیه، قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند و حتما  جهت مصونیت بیشتر خود از کلاه ایمنی استفاده کنند بدون شک آمار تصادفات و تلفات خود به خود کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.