سردار رحیمی از توقیف ۵۵ خودرو لوکس به علت دور دور طی ۴۸ ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

توقیف ۵۵ خودروی بچه‌پولدارها به دلیل اقدام به حرکات مخاطره‌آمیز

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح ارتقای انضباط‌ ترافیکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای انضباط‌ اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته با محوریت برخورد با خودروهایی‌ که اقدام به حرکات مخاطره‌ آمیز، دور دور و سرعت‌های غیرمجاز دارند و همچنین موتورسیکلت‌هایی که در بزرگراه‌ها حرکات غیر عادی انجام می‌دهند، اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح به منظور ارتقای ترافیکی شهر و برای افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: با رانندگان متخلف‌ برخورد و علاوه بر اعمال نمره منفی خودروی‌ آن‌ها به مدت ۲۰ روز توقیف می‌شود و اگر رانندگان مجدد اقدام به تخلف‌ کنند، به مراجع قضایی‌ معرفی می‌شوند.

سردار رحیمی گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ دستگاه خودرو که اغلب‌ به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند، توقیف‌ شدند.

توقیف 55 خودروی بچه پولدارها به علت دور دور در 48 ساعت گذشته + عکس

وی گفت: همچنین ۱۵ دستگاه خودرو به دلیل سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر شناسایی شدند که ۸ دستگاه از آن‌ها توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای ترافیکی ۷۵ خودرو به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شده‌اند، همچنین طی ۲ شب گذشته، ۵۵ دستگاه خودروی لوکس‌ به دلیل دور دور در بزرگراه‌ها توسط پلیس توقیف و به پارکینگ‌ها منتقل شده است.

وی در رابطه با تمهیدات پلیس در شب‌های ماه محرم اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تمام این نیروهای پلیس‌ برای ارائه خدمات به عزاداران‌ در آماده باش کامل هستند و در روزهای تاسوعا و عاشورای‌ حسینی پلیس به صورت ۱۰۰ درصد در بین عزاداران حضور دارد.

توقیف 55 خودروی بچه پولدارها به علت دور دور در 48 ساعت گذشته + عکس

سردار رحیمی گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از نیروهای پلیس در سطح شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا برای ارتقای امنیت حضور دارند، همچنین برای افزایش امنیت از همیاران عاشورایی‌ که از اعضای هیئت‌ها هستند کمک گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۵ هزار هیئت و دسته در شهر تهران وجود دارد، گفت: برای ارتقای امنیت این دسته‌جات پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: نقاطی از شهر که رانندگان‌ اقدام به دور دور می‌کنند شناسایی شده، اما این رانندگان‌ چندین بار محل خود را تغییر داده‌اند و پلیس برای ریشه‌کن کردن این حرکات و تخلفات در معابر شهر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

توقیف 55 خودروی بچه پولدارها به علت دور دور در 48 ساعت گذشته + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.