مدیران کاروانهای زیارتی که در ایام دهه پایانی صفر (بعد از اربعین) قصد تشرف بصورت پیاده به مشهد مقدس را دارند میتوانند با مراجعه به سایت «جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده» به آدرس : www. Zaerin۸.ir نسبت به ثبت نام و یا تکمیل و ویرایش اطلاعات خود در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

 ثبت نام کاروانهای زیارتی پیاده حرم رضوی تا ۸ مهر ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضایی،  سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) افزود: متقاضیان علاوه بر تکمیل فرم مشخصات فردی، پزشکی، و کاروان، تصویر مدارک مورد نیاز از جمله عکس، کارت ملی، و شناسنامه  و معرفی نامه خود را از طریق سایت بارگذاری نمایند. مدیران کاروانهای زیارتی پیاده برای دریافت معرفی نامه می توانند به فرمانداری، بخشداری، دهداری، ویا  دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای محل اقامت خود مراجعه نمایند.
وی گفت : مدیرانی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و با مراجعه به بخش ویرایش؛ اطلاعات سال ۹۷ را کامل نمایند.
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: کسانیکه برای اولین سال ثبت نام می نمایند قبل از هر اقدام، بخش راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند  وتوجه داشته باشند برای کاروان اولی ها ظرفیت ۱۵۰ نفری لحاظ شده است و امکان پاسخ به سوالات توسط واحد فناوری بصورت نوشتاری و تصویری پیش بینی شده است. همچنین دو شماره تماس برای راهنمائی خواهران و برادران بصورت مجزا در سایت اعلام شده است.
رضایی از مدیران کاروانهای زائران پیاده استانهای غربی و جنوبی و مرکزی کشور خواست، مسیر حرکت خود را از جاده  نیشابور به مشهد تعیین نمایند. وی گفت : امکان استفاده کاروانهای زیارتی از مسیر ریلی نیز فراهم و کاروانهائی که سفر زیارتی خود را با قطار برنامه ریزی کردند می توانند با هماهنگی  با جمعیت خدمتگزار، مسیر سنگ بست فریمان به مشهد را برای پیاده روی انتخاب نمایند. وی با اشاره به پیگیریهای معاونت زیارت استانداری خراسان  رضوی برای تسطیح کنار گذر های جاده های محور قوچان؛ فریمان و سرخس کلات گفت : این محورها تا قبل از دهه آخر صفر برای حرکت زائران پیاده آماده سازی خواهد شد.
وی گفت :  برای ۱۱۰هزار نفر زائر پیاده آخرماه صفر و شهادت امام رضا(ع) که در سایت ثبت نام کنند، اسکان رایگان خواهیم داشت.
گفتنی است  در سال ۱۳۹۶ در ایام دهه آخر صفر بیش از ۴۰۰ هزار زائر بصورت پیاده از۲۴ استان کشور از شش محور ورودی، به مشهد مقدس وارد شدند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.