همدان - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت :هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند و در آستانه هیچ جنگی نیستیم.

هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند
به گزارش خبرنگار قدس ،امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان استان همدان، اظهار کرد: استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد و نوار مرز غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نمی‌کند.
وی افزود: هیچ کشوری ایران را تهدید نمی کند اما دلیل نمی‌شود از آماده بودن غافل شویم و همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم و در آستانه هیچ جنگی قرار نداریم. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کرد و نوار مرز غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تعدادی پروژه عمرانی در تیپ افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ‌های مورد اعتماد ارتش است و امروز آمده‌ایم تا برای بازدید از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ اطمینان‌خاطر حاصل کنیم.
حیدری به فعالیت‌های تیپ زرهی همدان اشاره کرد و گفت: این تیپ سال گذشته در مسابقات رزمی دفاعی نیروی زمینی ارتش رتبه نخست را کسب کرد.
وی تاکید کرد: به درجه‌ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیدیم که کسانی‌که داعی دشمنی ما را داشتند امروز به حیله‌های غیرنظامی متوسل شده‌اند و این نتیجه حضور، ایستادگی و تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم در نیرویی که مسئولیت آن برعهده بنده است، صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز را یا خودمان تولید می‌کنیم یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی تولید کرده و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم چرا که به این مقام رسیدیم که محکم در دهان هر دشمنی بزنیم که داعیه نگاه کردن به کشور ما را دارد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.