ادن هازارد، ستاره چلسی تاکید کرد که با وجود پیشنهاد از سوی رئال مادرید در طول تابستان، از حضور در چلسی خوشحال است.

هازارد: همیشه سعی می‌کنم تمام تلاشم را برای چلسی انجام دهم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ستاره بلژیکی در طول تابستان به حضور در مادرید نزدیک بود و گفته می‌شد که کهکشانی بعدی در رئال، او خواهد بود.  با این حال این انتقال در طول تابستان اتفاق نیفتاد و با وجود اینکه هازارد گفته بود دوست دارد اتفاقات جدیدی را تجربه کند، در نهایت در چلسی ماندنی شد. حال او از حضور در جمع آبی ها ابراز خوشحالی کرد.

ستاره بلژیکی گفت:" پس از جام جهانی صحبت هایی انجام دادم و حالا هنوز با چلسی هستم. من همیشه سعی می‌کنم تمام تلاشم را برای باشگاه انجام دهم. باشگاه تلاش زیادی برای من کرده و وقتی من در زمین هستم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.  سرحال هستم. سه هفته پس از جام جهانی استراحت کردم. فکر می‌کنم کافی بود و کمی پیش فصل را دیرتر شروع کردم. وقتی فوتبال بازی می‌کنم، روحیه خوبی دارم. گاهی خسته می‌شوم ولی در زمین همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم بنابراین بازی کردن برای من همیشه لذت بخش است."

هازارد درباره تاکتیک‌های ساری گفت:" او از ما می‌خواهد توپ را حفظ کنیم و راه حلی بیابیم. بین خطوط پاسکاری کنیم، مثل کاری که جورجینیو، کواچیچ و فابرگاس انجام می‌دهند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و تیممان از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. شوت می‌زنیم و به گل می‌رسیم. باید به این روند ادامه دهیم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.