البرز- استاندار البرز اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ در این استان را اقدامی موثر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دانست وگفت:البرزدر حوزه آسیب‌های اجتماعی با تهدیدهای فراوانی روبرو است.

اعتبار ۲ میلیاردی راه‌اندازی اردوگاه معتادین محقق شد/در حوزه آسیب‌های اجتماعی با تهدید روبرو هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد تحقق اختصاص اعتبار دو میلیارد تومانی برای راه اندازی وایجاد اردوگاه ماده ۱۶ البرز را اقدامی موثر دانست.

 وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر در جامعه، افزود: بر این اساس جلسات مبارزه با مواد مخدر با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

وی ادامه داد: مصوبات هر نشست با اهتمام جدی مورد پیگیری قرار می گیرد چراکه البرز در حوزه آسیب های اجتماعی در معرض تهدیدهای فراوانی قرار دارد.

نجفی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان بهزیستی کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: جلساتی در راستای تامین اعتبار ایجاد اردوگاه ماده ۱۶ استان برگزار شد.

وی افزود: اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز، اقدامی موثر بود که محقق شد.

استاندار البرز اضافه کرد: گزارش ارائه شده از سازمان  بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی البرز، حاکی از روند خوب اقدامات این بخش ها می باشد.

وی گفت: امسال علی رغم مشکلات اعتباری و اقتصادی در کشور، رشد ۵۰ درصدی اعتبارات این سازمان در البرز، بسیار حائز اهمیت است ولی چالش های متعددی موجود، توجه بیشتری را می طلبد.

این مسئول در پایان افزود: برخی فروشگاه ها نسبت به عرضه متادون اقدام کرده و معضلاتی را بوجود آورده اند که در این راستا گروهی متشکل از نماینده های دستگاه های ذیربط موظف بر نظارت بر این امر شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.