خراسان شمالی- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی جزئیات اعتبارات ملی و استانی در بخش آب و فاضلاب در استان طی سال ۹۶ تشریح کرد.

جذب بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار در بخش آب و فاضلاب

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جذب بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی در بخش آب و فاضلاب در استان طی سال ۹۶ خبر داد.

مهندس غلامحسین ساقی گفت: بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی طی سال ۹۶ در بخش آب و فاضلاب برای استان جذب شد که از این اعتبار ۱۷۱ میلیارد ریال در بخش فاضلاب و ۱۸۲ میلیارد ریال در بخش آب هزینه شد.

وی اظهار کرد: از مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب قانون بودجه ۹۶ ، ۱۳۸ میلیارد ریال از محل کمک های استان و ۱۶۹ میلیارد ریال از محل کمک های وزارت نیرو (اعتبار ملی) جذب شده است.

مهندس ساقی افزود: حدود ۱۰۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی نیز از محل فروش اوراق مشارکت سال ۹۶ جذب شده است.

وی توسعه بیش از ۵۴ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب ، افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب استان، ساخت و تکمیل دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب ، احداث بیش از ۲ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب ، حفر و تجهیز دو حلقه چاه ، احداث ۴۶ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال آب و غیره را بخش هایی از اقدامات انجام شده توسط این اعتبارات عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.