دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی کشتی در خراسان رضوی با حضور چندین تیم از کشورهای قدرتمند جهان برگزار می‌شود.

خراسان‌رضوی میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، خسرو علیزاده ، اظهار داشت: برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی کشتی در خراسان رضوی با حضور چندین تیم از کشورهای قدرتمند جهان برگزار می‌شود، ورزشکاران کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی به رقابت در مسابقات مذکور می‌پردازند.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به آمادگی کامل استان برای میزبانی این مسابقات، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد در 10 و 11 آبان‌ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود، هیئت کشتی استان با افزایش سهمیه توانست سه تیم 10 نفره را در این مسابقات شرکت دهد.

علیزاده در ارتباط با تیم‌های شرکت کننده مسابقات مذکور، خاطر نشان کرد: از پنج تیم از کشورهای خارجی در این مسابقات دعوت به عمل آمده اما هنوز تعداد ورزشکاران شرکت کننده به این رقابت‌ها مشخص نشده است، این مسابقات در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل نزدیکی به مسابقات، ورزشکاران کشتی خراسان رضوی تمرینات خود را افزایش دادند و در اردوهای آمادگی فعالیت داشتند، تمرینات آنها از اوایل آبان‌ماه هر روز برگزار می‌شود اما به دلیل نداشتن پیشینه در ارتباط با این نوع مسابقات، نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد، در هر صورت هیئت کشتی خراسان رضوی به کسب رتبه مطلوب امید دارد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.