معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دستگاه ربات بیمار نمای نسل ۵ و شبیه ساز های جراحی برای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد خریداری و در این مجموعه نصب شده است.

ایجاد شبیه ساز جراحی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر محمد اعتضاد رضوی ظهر دوشنبه در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دستگاه ربات بیمار نمای نسل ۵ و شبیه ساز های جراحی در مرکز جامع مهارتهای بالینی بیمارستان امام رضا (ع)  نصب شده و می تواندبستر مناسبی جهت آموزش به دانشجویان رشته های پزشکی باشد.

وی افزود: برخی دانشگاه ها به فکر توسعه کمی  هستند که گاه با توسعه کیفی تداخل ایجاد می کند و در نتیجه آموزش عالی درکیفیت و ارائه خدمات بعضا دچار آسیب هایی می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: هردانشگاه می تواند جدای از مأموریت های ویژه ،مأموریت های خاص و جایگاهی در حوزه مرجعیت علمی داشته باشد تا فعالیت های آموزشی و پژوهشی  براساس آن برنامه ریزی شود.

عضو تیم ارزیابی کننده در راستای نتایج ارزیابی بیرونی کلان منطقه ۹ آمایشی نیز در این نشست گفت: طبق بازدیدهای میدانی انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهداف برنامه های طرح تحول ونوآوری محقق شده است و این دانشگاه در اجرای برنامه های مشترک که به تمام مناطق واگذار شده است خوب عمل کرده است.

افشاری  بیان کرد: یکی از نقاط قوتی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد  دارد دانشکده طب سنتی و اساتید مجرب این دانشکده است ، و از آنجایی که طب سنتی با ماموریت های ویژه این منطقه از جمله علوم تغذیه، علوم اعصاب، طب تسکینی و هنرو سلامت ارتباط تنگاتنگی دارد، دانشگاه مشهد می تواند از این ظرفیت در جهت غنی سازی بسته های مذکور بهره مند شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه مشهد درخصوص مأموریت ویژه تکنولوژی آموزشی توانسته است با وجود محدودیت ها، فضای مطلوب آموزشی و امکانات خوبی را مهیا کند که می تواند برای استفاده سایر مناطق مثمر ثمر واقع شود.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.