البرز- استاندار البرز با حضور در محل برگزاری کنگره ملی سرداران شهید در جریان روند آماده سازی قرار گرفت ودستورات لازم در جهت تسریع در تکمیل این مکان را صادر کرد.

بازدید استاندار البرز از روند تکمیل محل برگزاری کنگره ملی سرداران شهید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این بازدید که صبح امروز (سه شنبه) صورت گرفت استاندارالبرز در راس هیاتی متشکل از مسئولان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید که به میزبانی البرز در ۶ مهرماه ۹۷ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برپا می شود، از روند تکمیل محل برگزاری این کنگره بازدید کرد.

امسال برای نخستین بار، البرز میزبان برگزاری کنگره ملی سرداران شهید، همزمان با هفته دفاع مقدس است که روند برپایی این رویداد مهم با اهتمام ویژه ای از سوی استاندار البرز پیگیری می شود.

با دستور استاندار البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور در محل برگزاری، نسبت به تسریع در روند تکمیل بخش عمرانی این پروژه نظارت جدی دارد.

محمدعلی نجفی در این بازدید برگزاری یادواره شهدا را گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راهکاری ارزشمند برای انس نسل جوان با آرمان های شهدا عنوان کرد و گفت:براین باوریم که با گذشت سالها از دوران هشت سال دفاع مقدس نباید اجازه دهیم که جانفشانی ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به دست فراموشی سپرده شود.

در این بازدید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان برنامه و بودجه البرز و جمعی از مسئولان استانی و شهری، استاندار البرز را همراهی کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.