خراسان جنوبی-فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه از برگزاری سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه خبر داد.

سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه از برگزاری سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه خبر داد.

"سرگرد پاسدار علی خبازی" در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: در راستای اجرای بزرگترین رخداد فرهنگی و تاریخی  استان خراسان جنوبی " کنگره 2 هزار شهید استان "  در شهرستان بشرویه نیز برنامه های مختلفی در دست اقدام  و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: به همین مناسبت و همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه ، سوم مهر ماه " سه شنبه  " در محل  هیئت سادات الحسینی شهرستان بشرویه با حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا ،جانبازان، آزادگان ، رزمندگان و مردم عزیز و بابصیرت شهرستان بشرویه برگزار می شود.

فرمانده سپاه بشرویه یاداور شد: همچنین در راستای برگزاری سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه ، و هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ مقاومت نیز افتتاح می شود .

خبازی با اشاره به  برگزاری  یادواره های مختلف در سطح شهرستان بشرویه گفت: از جمله برنامه های مختلفی که در ستاد اجرایی کنگره بزرگ 2 هزار شهید خراسان جنوبی و ستاد هفته گرامیداشت دفاع مقدس در بشرویه برگزار خواهد شد می توان به برگزاری یادواره های مختلف اقشار در سطح شهرستان بشرویه، برپایی نمایشگاه مقاومت اشاره کرد.

وی از ساخت نرم افزار اندرویدی شهدای بشرویه خبر داد و گفت: ساخت نرم افزار اندرویدی شهدای شهرستان بشرویه به صورت جامع،ساخت کتاب  شهدا، و کتب جیبی شهدای بشرویه و ساخت فیلم راه حسین (ع) از دیگر برنامه هایی است که در دست اقدام است.

فرمانده سپاه بشرویه با دعوت از تمام مردم و مسئولان برای شرکت باشکوه در یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه گفت: از تمام مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بشرویه و مسئولان دعوت میشود تا به پاسداشت و قدردانی از ایثارگری های شهدای گرانقدر و خانواده های معظم آنان  در این یادواره بزرگ که سه شنبه  " سوم مهرماه " در محل هیئت سادات الحسینی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار  خواهد شد شرکت نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.