حمید درخشان گفت: پرسپولیس با وجود گلی که در نیمه اول خورد بازی را رها نکرد و به پیروزی و صعود باور داشت.

درخشان: پرسپولیس کار سختی برای رسیدن به فینال دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید درخشان درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود سرخپوشان به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام داد. سرخپوشان در نیمه اول گل خوردند اما به هیچ وجه بازی را رها نکردند و به پیروزی و صعود باور داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که باید به پیروزی برسند و با تلاش‌ و بازی خوبی که بعد از دریافت گل انجام دادند و همچنین حمایت‌ هواداران توانستند به موفقیت برسند. 

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور تاثیرگذار هواداران پرسپولیس یک نیروی محرک بسیار خوب برای بازیکنان بود و از آن طرف بازیکنان الدحیل هیچ وقت در چنین جوی بازی نکرده بودند و در نیمه دوم دیدیم که با فشار هواداران چه اشتباهات فاحشی انجام دادند.

درخشان درباره بازی هجومی پرسپولیس در نیمه دوم عنوان کرد: همانطور که گفتم بازیکنان به صعود در این دیدار باور داشتند و چیزی برای از دست دادن نداشتند. به همین خاطر در نیمه دوم هرچه در توان داشتند در زمین پیاده کردند و حمایت پرشور هواداران هم در نیمه دوم شرایط را برای موفقیت پرسپولیس فراهم کرد.

وی درباره رویارویی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه‌نهایی گفت: السد تیم خیلی قوی‌تری نسبت به الدحیل است. آنها هم بازیکنان موثرتر و هم تجربه حضور برابر صد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی را هم دارند و قطعا پرسپولیس کار سختی برای رسیدن به فینال دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.