رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد راهپیمایی بازگشت، ریسمان نجات مسئله فلسطین است و تا زمانی که محاصره به طور کامل برچیده نشود، ادامه خواهد یافت.

راهپیمایی بازگشت، تا رفع کامل محاصره ادامه می‌یابد/ تنها دشمن ما رژیم اشغالگر اسرائیل است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اسماعیل هنیه تاکید کرد راهپیمایی بازگشت تنها در صورتی متوقف خواهد شد که محاصره نوار غزه به طور کامل پایان یابد.

وی همچنین خاطر نشان کرد هرگز نخواهیم پذیرفت که پایان یافتن محاصره نوار غزه مشروط به تحقق صلحی باشد که با شروط سخت روبرو شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، هنیه که در اولین کنفرانس علمی جنبش حماس در سی‌امین سالگرد تشکیل آن سخن می‌گفت، افزود: راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره هرگز تا زمانی که اهدافش و در راس آن محاصره کامل نوار غزه پایان نیابد، متوقف نخواهد شد.

هنیه تصریح کرد ما راه حل‌های ناقص را نخواهیم پذیرفت و همچنان پرونده پایان محاصره را در چارچوب ملی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره غزه درب شورای امنیت را با قدرت کوبید و  آمریکا و رژیم صهیونیستی را منزوی کرد.

هنیه گفت محاصره نوار غزه باید پایان یابد و هیچ کس نمی‌تواند دلبستگی به وطن را از غزه بگیرد. به گفته وی، تلاش‌های برای مهار مسئله فلسطین خطر بزرگی برای آن به وجود آورده و اشغالگران را مغرور کرده که در حال اجرای طرح‌های هدفمندی برای از بین بردن آن هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ادامه پایه‌ریزی سامانه قوی که از طرح مقاومت فراگیر در برابر اشغالگری اسرائیلی حمایت کند، ضروری است، این محور استراتژیک است و باید برای بازپس‌گیری نقش امت اسلام در مسئله فلسطین تلاش کرد.

هنیه تاکید کرد: حماس در امور داخلی کشورها دخالت نمی کند و استراتژی انعطاف‌پذیری حماس برای مقابله با خطری است که منطقه را فرا گرفته است. برای ما در صحنه فلسطین دشمنی وجود ندارد و تنها دشمن ما رژیم اشغالگر اسرائیل است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.