خراسان شمالی- چهارمین نشست کارگروه بانوان استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

دستگاه های اجرایی طرح های خود را به سمن ها واگذار کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی استان تا می توانند تمام طرح های حوزه خود را به سازمان های مردم نهاد واگذار کنند.

ثمینی اظهار داشت: باید ضمن تقویت سمن های استان، نیاز سنجی های لازم هم انجام شود زیرا بر مبنای همین نیاز سنجی ها خدمات سمن ها نیز متفاوت می شود.

وی در ادامه سخنان خود خواستار انجام کارهای کارشناسی توام با روال قانونی در این کارگروه شد و افزود: دستگاه های اجرایی تمام امور خود را برون سپاری کنند و نباید کاری را به دولت واگذار کنند زیرا کار اصلی دولت سیاستگذاری و هماهنگی است.

ثمینی تصریح کرد: ما اعتقاد به کار کارشناسی و علمی داریم اما در این مسیر برخی افراد صرفا کارهای دانشگاهی، نظری و علمی در یک چارچوب خاص انجام می دهند لذا طرح های این کارگروه از یک چنین نگاهی باید دور باشد تا سریع تر تصویب شود.

وی گفت: در شهرستان هایی که هنوز مباحث توانمند سازی بانوان در اولویت قرار نگرفته است، اقدامات لازم انجام شود تا شاهد نشاط و شادابی بیشتر بانوان در تمامی حوزه ها باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.