سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل رم گفت: از عملکرد خوب بازیکنانمان مقابل تیم بزرگی مثل رم خوشحال هستم.

لوپتگی: از عملکرد خوب بازیکنانم خوشحالم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در اولین بازی خود از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان به مصاف رم رفت و با اقتدار با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

لوپتگی، سرمربی رئال پس از این برد ارزشمند گفت: از عملکرد خوب بازیکنانمان مقابل تیم بزرگی مثل رم خوشحال هستم. می دانستیم که رقیب آسانی نداریم ولی ما در این بازی فرصت های زیادی برای خودمان خلق کردیم. ذهنم روی نیمکت مشغول نبود و تنها چیزی که به آن فکر می کردم این بود که باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را کنیم در غیر این صورت دیر یا زود رقیب  از آنها استفاده می کند. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و کاملا شایسته کسب 3 امتیاز بودیم.

وی افزود: ناواس را انتخاب کردم چون گفتم این تصمیم برای ما مناسب است. بیل بهتر از رونالدو؟ من وارد چنین موضوعاتی نمی شوم. ما تیمی داریم که بازیکنان خوبی دارد. بیل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. به نظرم کسب 3 امتیاز ابتدایی لیگ قهرمانان برای ما خوب بود و ما اکنون 5 بازی دیگر در این مرحله داریم. الان وقت آن است که بحث لیگ قهرمانان را ببندیم و به بازی بعدیمان در لالیگا فکر کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.