مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: اجرای 'طرح نذر خون حسینی' از ابتدای محرم امسال در سطح این استان آغاز شده و تا روز اربعین حسینی ادامه دارد.

اجرای طرح نذرخون تا اربعین حسینی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمیدرضا اسلامی افزود: پرهیز از اهدای خون هیجانی، پیشگیری از ازدحام داوطلبان در پایگاههای اهدای خون، فرهنگ سازی برای اهدای خون به صورت مستمر و تکریم اهداکنندگان از اهداف اجرای این طرح هستند.

وی ادامه داد: در این چارچوب داوطلبان اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی که بیش از ظرفیت پایگاههای انتقال خون استان به این مراکز مراجعه کرده اند، در قالب نذر خون ثبت نام می شوند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: همچنین داوطلبان اهدای خون و اهدای پلاسما می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نوبت دهی به آدرس www.nobatdehi.ibto.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت برای اهدای خون خود اقدام کنند.

وی افزود: پیام طرح نذر خون این است که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) بیماران نیازمند به خون را یاری نماییم و برای اهدای خون منتظر زمان خاصی نباشیم زیرا همه وقت بیمارن چشم انتظار کمک ما هستند.

اسلامی ادامه داد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سه پایگاه اهدای خون در مشهد و پنج پایگاه در شهرهای سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور، گناباد و قوچان دایر هستند.

منبع: ایرنا

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.