گودرزی گفت:امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان های کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش بینی می شود.

پیش‌بینی باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید برای برخی از مناطق کشور

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سواحل شمالی و شمال شرق استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بارش با شدت کمتری همراه خواهد بود.

وی افزود: همچنین امروز در مناطق شمال غرب و مرکز کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی برای فردا در سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان های قزوین، شرق تهران، سمنان و بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی بارش با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: شدت بارش ها برای امروز در گیلان، غرب مازندران، غرب گلستان، دامنه های البرز واقع در غرب سمنان و شرق تهران و همچنین برخی نقاط خراسان رضوی شدیدتر خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت افزود: امشب افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید برای تهران پیش بینی می شود.

گودرزی بیشینه دمای کنونی تهران را ۲۹ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: این درحالی است که فردا با کمی خنکی هوا بیشینه دمای استان به ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: در سه روز آینده برای بعدازظهرها و اوایل شب در شرق فارس، غرب و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان بارش باران پیش بینی می شود، ضمن آنکه در دو روز آینده در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید و به لحاظ دمایی در شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ۳ تا ۵ درجه ای دما را خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.