استاندار خراسان‌رضوی گفت: آموزه‌های عاشورایی تکیه گاه اصلی اقتدار امروز ایران اسلامی است.

 آموزه‌های عاشورایی تکیه‌گاه اصلی اقتدار امروز ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان ۱۵ خرداد مشهد اظهار داشت: دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورای حسینی و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر نگاهی به فرمایشات امام راحل داشته باشیم شاهد هستیم که انقلاب اسلامی نیز مبتنی بر آموزه‌های عاشورا بنا شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و شاهد هستیم که مقاومت و پایمردی در پای این نظام افزایش داشته و امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است و در منطقه نیز شاهد نفوذ ایران هستیم.

رشیدیان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تکیه‌گاه اصلی مردم آموزه‌های عاشورایی بود و با همین منطق امروز شاهد هستیم که نفوذ و اقتدار ایران به سراسر عالم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس خودباوری و ایمان خود را در پیش چشم جهانیان قرار داد، تصریح کرد: اقتدار امروز ایران مبتنی بر آموزه‌های عاشورایی است و با به‌کارگیری همان منطق شاهد هستیم که ملت ایران در مقابل ظلم و استکبار ایستاده است.

رشیدیان با تصریح این نکته که امروز شاهد هستیم که دشمنان با استفاده از سلاح تحریم جلو آمده‌اند، گفت: امروز باید همه ارکان مانند یک ید واحده در مقابل دشمن و تحریم اقتصادی بایستیم و فارغ از حاشیه سازی برای ارتقای جامعه تلاش کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.