تیم مشکی‌پوشان مشهد عصر امروز در انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر می‌رود.

مصاف مشکی‌های مشهد با قوهای سفید انزلی
به گزارش قدس آنلاین ، هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز در حالی با برگزاری دیدار تیم‌های مشکی پوشان و ملوان بندر انزلی پیگیری می‌شود که گویا تیم مشکی‌پوشان با دستور موقت سازمان لیگ قرار است در این بازی هم از تمامی بازیکنانش استفاده کند.

مشکلات تیم مشکی‌پوشان مشهد طی چند روز گذشته با توجه به‌استعفای اعضای کمیته انتقالی این باشگاه و واگذاری باشگاه به مالک اصلی خود، موجب شده بود تا اعزام این تیم به انزلی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد، اما در نهایت با رایزنی سرمربی این تیم، مشکی‌پوشان ۲ روز زودتر عازم این شهر شدنو پیش از این قرار بود که تیم مشکی‌پوشان برای این مسابقه دیروز جمعه راهی انزلی شود و حتی برای آن بلیت هم تهیه شده بود، اما کنسل شدن پرواز باعث شد تا کاروان مشکی‌پوشان طی دو پرواز به انزلی برسند، آنها ظهر پنجشنبه به‌تهران عزیمت کردند و پس از چند ساعت توقف در فرودگاه مهرآباد، با پرواز دیگری راهی رشت و از آنجا به انزلی رفتند.

کادر فنی تیم مشکی‌پوشان که برای این بازی چند مصدوم و محروم را هم دارد، در طول اقامت در انزلی دو جلسه تمرینی را هم در این شهر برگزار کردند.

مشکی‌پوشان پس از شکست مقابل قشقایی شیراز در مشهد حالا عزم خود را جزم کرده‌اند تا در این مسابقه به برتری برسند و شرایط خود را بهبود ببخشند هر چند که کار سختی را مقابل قوهای سپید انزلی در پیش دارند.

یک اسپانسر در راه مشکی پوشان 

از باشگاه مشکی‌پوشان همچنین خبر می‌رسد که موضوع اسپانسر هنوز به‌سرانجام نرسیده است و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم بعد از بازی با ملوان خواهد بود.

در حال حاضر گویا یکی از دوستان حمید زوهانی سرمربی مشکی‌پوشان راضی شده است تا به این تیم کمک کند اما او نیز پیش شرطی را برای عمل به تعهداتش قرار داده است.

این طور که گفته می‌شود این فرد قرار است در صورت به‌نام شدن مالکیت باشگاه، هزینه‌های این تیم و البته بدهی‌هایش را پرداخت نماید و حالا نیز برای اثبات ادعایش با رایزنی با سازمان لیگ توانسته است برای یک مسابقه دیگر هم از آنها برای اجازه انجام بازی بازیکنان جدید مهلت بگیرد.

در حال حاضر تیم مشکی‌پوشان باید رقمی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را به کمیته انضباطی پرداخت کند تا بتواند جواز قطعی حضور بازیکنانش در مسابقات را به دست آورد.

شرایط مشابه دو تیم در جدول 

آخرین مسابقه رو در روی تیم‌های مشکی‌پوشان و ملوان بندر انزلی مربوط می‌شود به لیگ برتر پانزدهم که نخستین حضور تیم مشکی‌پوشان و البته آخرین حضور تیم ملوان در لیگ برتر بود.

در آن دوره از مسابقات تیم مشکی‌پوشان بازی برگشت در مشهد را ۲ بر صفر پیروز شد و در بازی رفت در انزلی به تساوی بدون گل رسید.

حالا در لیگ یک دو تیم با شرایط تقریبا مشابهی روبرو هستند، در یک سو ملوان با سرمربی‌گری پورغلامی در ابتدای فصل، با حکم فیفا با کسر ۶ امتیاز روبرو شد و در سوی دیگر مشکی‌پوشان با کسر ۳ امتیاز.

حالا ملوان با وجود دو برد و دو تساوی با دو امتیاز در رده دوازدهم و مشکی‌پوشان با یک برد دو باخت و ۱ امتیاز و البته یک بازی کمتر در رده شانزدهم جدول ایستاده است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.