قزوین-نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بصیرت و دشمن شناسی نیروهای مسلح برگرفته از مکتب حسینی است.

بصیرت و دشمن شناسی نیروهای مسلح برگرفته از مکتب حسینی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز( شنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین در میدان ارتش اظهار داشت: نیروهای مسلح، دینی و اسلامی توسط خداوند در راستای حمایت از دین بنیان گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شما نیروهای مسلح باید آرامش بخش تمام ستم دیدگان و مظلومان باشید و همه را هدایت کنید، افزود: خداوند تاکید کرده که در دنیا از ستم دیدگان حتی غیرمسلمانان حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: فریاد رسی به مظلومان عالم جزو رسالت های نیروهای مسلح است و فردی که صدای مسلمانی راکه نیازمند کمک است بشنود و حمایتی نکند مسلمان نیست.

عابدینی عنوان کرد: حماسه حسینی درس هایی را برای نیروهای مسلح نیز داشت که از مهمترین آن می توان به صبر و استقامت سربازان میهن در برابر جنگ تحمیلی وپیروزی آنها و وفاداری به قرآن، ائمه و حماسه عاشورایی بود که از حضرت عباس آموخته بودند، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مکتب حسینی همچنین بصیرت و دشمن شناسی را برای نیروهای مسلح به همراه داشت که در راستای این بصیرت، همراهی مردم و ولایت مداری اقشار و نیروهای مسلح به چشم می خورد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: نیروهای مسلح ما الگویی برای مردم و مستضعفان جهان بود که موجب شد تا این ملت ها، آزادگی و عدم پذیرش ذلت را از سیدالشهداء بیاموزند و در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

عابدینی تصریح کرد: زمین وعده خدا به بندگان صالح بوده و آینده جهان وعده خدا است.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: جنگ تحمیلی جنگی بود که قدرت ها را شکست و اقتدار تمام ملت ایران را افزایش داد.

عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: جنگ تحمیلی موجب شد تا اقتدار و عزت ملت ایران بیشتر شود و اقشار مردم با هم متحد شدند و هم بستگی خود را در دفاع از خاک و میهن به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: خواست خداوند این بود که انسانها با یک نطام واحد در کنار یکدیگر باشند و آنچه را که مورد قبول همه انسانهای ازاده جهان است مورد توجه قرار گیرد و حکومت بر آنها باید براساس رفتار عادلانه باشد نه این که هرکس قدرت داشت بخواهد بر مردم حکومت کند.

استاندار قزوین مطرح کرد: جنگ به پایان نرسیده است و دشمن همچنان در تلاش برای دستیابی به اهداف خود است و ملت ما با رهبری انقلاب و اتحاد خود در برابر دشمن پیروز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.