خراسان جنوبی-امام جمعه موقت بشرویه گفت:جوانان بسیجی و نخبه در حوزه های مختلف علمی در حال پیشرفت هستند که این مهم به برکت خون مقدس شهدا و انقلاب اسلامی است.

دشمنان نظام که در تحرکات نظامی و ترورها موفق نشدند اقدام به جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،"حجت‌الاسلام علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت بشرویه صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه ، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد :هفته دفاع مقدس مصداق احادیث و روایت اسلامی است که هر کسی در دفاع از دین جان و ناموس خود برخیزد و جانش را از دست بدهد اجر شهید را دارد.

 امام جمعه موقت بشرویه افزود :جوانان انقلابی و ملت بزرگ مسلمان ایران که ۸ سال در دفاع از انقلاب اسلامی که در جنگ نابرابر  تن و جان مردم  مورد هجوم قرار گرفته بود جان خود را در راه خداوند اهدا کردن معامله ای جانانه با حضرت حق کرده که یاد و نام آنان زنده و جاوید خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است گفت : این انقلاب که الگو گرفته از حماسه حسینی است خواری در چشم دشمنان شده که همه کشورهای مخالف اسلام نیز سعی کرده‌اند این نور الهی را خاموش کنند ولی هرگز موفق نشده و نخواهند شد .

حدادیان افزود :ملت بزرگ ایران بدون هیچ گونه ترس و واهمه‌ای و به مصداق آیه قرآن در مقابل تمام فتنه‌گری های دشمنان مقاومت کرده و ثمره آن پیروزیهای شیرین و پی در پی است .

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: همه معتقدیم که دنیای استکبار و دشمنان این نظام هر روز به دنبال فتنه گری‌های جدید هستند حال که در تحرکات فیزیکی نظامی و ترورها موفق نشدند اقدام به جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده‌اند که قطعا ملت مسلمان ایران با این فتنه گری های دشمنان هم مقابله کرده و پیروز و سربلند خواهد بود.

وی با  اشاره به رشد جوانان بسیجی در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی و رزمندگان جبهه حق در مدت هشت سال دفاع مقدس حماسه ای را آفریدند که نسل های آینده به این حماسه و این پیروزی افتخار می‌کند و فرهنگ تاثیرگذار آن را ترویج خواهد کرد و امروز نیز جوانان بسیجی و نخبه در حوزه های مختلف علمی در حال پیشرفت هستند که این مهم به برکت خون مقدس شهدا و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.