با توجه به اتفاقات دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران، نتیجه این دیدار باید سه بر صفر به سود تیم مهمان به پایان برسد.

سرنوشت دیدار پیکان - صنعت نفت به سود کدام تیم رقم خواهد خورد؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از بازی های هفته هفتم لیگ برتر روز گذشته دو تیم پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در جنوب کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با ایجاد شدن اغتشاش و درگیری به کار خود پایان دادند. در حالی که تنها دقایقی تا پایان دیدار این دو تیم باقی مانده بود پرتاب سنگی به کادر داوری و برخورد آن به صورت خطرناک به صورت کمک داور، برخورد و او را مجروح کرد باعث شد تا در ورزشگاه اوضاع نابسامانی حاکم شود و تعداد بسیاری از هواداران آبادانی وارد زمین چمن شوند.

این اتفاق به علاوه جراحت صورت کمک داور و باعث شد تا حسین زرگر بازی را نیمه تمام اعلام کند و در نتیجه تمام عوامل حاضر در زمین راهی رختکن شوند و بدین ترتیب بدون به صدا درآمدن سوت پایان، بازی نیمه تمام باقی بماند.

اما با توجه به ریشه این اتفاق یعنی واکنش هواداران تیم صنعت نفت آبادان که منجر به نیمه تمام ماندن بازی شد، این دیدار در نهایت با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود تیم پیکان تهران به پایان خواهد شد.

البته با توجه به اینکه این دیدار با حکم کمیته انضباطی بسته خواهد شد گفته می شود سر گلزنان این بازی بی کلاه خواهد ماند اما درباره گلزنان این بازی عنوان می شود باید دید در قانون برگزاری مسابقات چه آمده است و در صورتی که این موضوع در قوانین مربوط به برگزاری بازی های لیگ برتر آمده باشد ممکن نام گلزنان این بازی نیز مورد محاسبه قرار بگیرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.