اهواز_ حمله تروریستی امروز صبح اهواز، اول هفته خونینی را برای مردم این شهر رقم‌زد که به گفته استاندار خوزستان شمار شهدا بیش از ۲۰ نفر و شمار مجروحان ۶۰ تن گزارش شده است.

عاملان حمله خونین اهواز وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بودند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با حادثه تروریستی که در مراسم رژه امروز  رخ داد و متاسفانه منجر به شهادت عده ای از هموطنانمان شد؛ گفت: دقایقی بعد از ساعت ۹ در حالیکه نیروهای نظامی در حال رژه بودند و همراه با استاندار و آیت الله جزائری شاهد آن بودیم صدای تیر اندازی به گوش رسید و مشخص شد حمله تروریستی اتفاق افتاده است.

آیت الله حیدری تشریح کرد: این گروه تروریستی از فضای پشت پارک محل رژه استفاده کرده و به جمعیت حمله کردند و بعد از آن مورد محاصره نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفتند که گویا تعدادی در دم به هلاکت رسیده اند اما احتمال اینکه کسانی نیز متواری شده باشند وجود دارد.

وی با بیان اینکه اطلاع دقیقی از میزان مجروحین این حمله نیست گفت: تا این ساعت تعداد شهدا به ۲۰ نفر رسیده است، مسئولان مورد هدف دشمن بوده‌اند اما آسیبی به آنها وارد نشده اما متاسفانه تعدادی از پاسداران و حتی کودکان معصوم و مردم عادی نیز زخمی و شهید شده اند.

نماینده خبرگان رهبری این عملیات را وابسته به استکبار جهانی دانسته و عنوان کرد: صهیونیسم بین الملل  و داعش از آن جهت که ضربه های محکمی از اسلام خورده اند به قصد انتقام گیری نیروهای وابسته خود در منطقه را وادار به این عملیات مذبوحانه کرده اند.

وی ادامه داد: گروه تجزیه طلب الاحوازیه که در شهر نفوذ دارد و از خارج کشور هدایت می شود و حتی یک شبکه تلویزیونی از سوی عربستان راه انداخته که کشورهای استعماری نیز آن را حمایت می کنند  مسئولیت این حرکت جنایتکارانه را بر عهده گرفته اند.

امام جمعه موقت اهواز نیز ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی، خطاب به نیروهای امنیتی گفت: این تروریست ها نیروهای جزء هستند لذا می بایست نیروهای امنیتی ضربه را به مرکز این عملیات بزنند و باید نیروهای امنیتی به هر شکلی که صلاح می دانند ضربه نهایی را به مرکز برای انتقام خون شهیدان بزنند.

آیت الله حسن زاده پیش بینی خود را از عوامل این حمله، چنین بیان کرد: قطعا پول و برنامه های سعودی با همکاری شیطان بزرگ(آمریکا) و اطلاعات صهیونیست ها این اتفاق را جریان دادند که البته مانند روز روشن است که نتیجه برعکسی خواهند گرفت و رسوایی دیگری برای آن عوامل در راه است.

در حالی که سخنگوی گروه تکفیری الاحوازیه مدعی شده است که آنچه در این حمله (تروریستی) مورد هدف ما بوده جایگاه مسئولان بوده است که در آن هیچ شهروند عادی وجود ندارد  اما اسناد و افراد مجروح و شهدا نشان می‌دهد؛ متاسفانه تعدادی سرباز عادی، کودک و مردم عادی در این حرکت تکفیری آسیب دیده اند و کودک ۴ ساله ای نیز شهید شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.