فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سرقت شبانه خودرو در مشهد خبر داد.

اعضای باند سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند/دستگیری یک عضو باند زورگیرهای خشن مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اکبر آقا بیگی گفت: اعضای این باند شامل چهار مرد و ۶ زن وگردانندگان سرقت های خیابانی در برخی مناطق مشهد نظیر بولوار پیروزی، سرافرازان، نیاوران، دلاوران و کوثر با ارتکاب ۳۰ فقره سرقت می باشند.
وی افزود: با توجه به گزارشهای سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در مناطق مختلف مشهد، عملیات گسترده ای برای پیگیری این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این عملیات ماموران دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد پس از یافتن سرنخهایی از همدستی یک زن و مرد در سرقت باطری خودرو، آنها را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس این ۲ متهم زن و شوهر و معتاد را با مراقبت های محسوس در حال سرقت دستگیر کرد.
سرهنگ آقابیگی افزود: متهمان تاکنون به ۱۵ فقره سرقت باطری خودرو در محدوده بولوار پیروزی مشهد اعتراف کرده اند که در این ارتباط هفت مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی همچنین از دستگیری سارقان خودرو در مشهد خبر داد و اظهار داشت: تیم دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد با هماهنگی مراجع قضایی وارد عمل شده و یک منزل مسکونی را که لانه سارقان شب رو شده بود در شهرک شهید رجایی این شهر مورد بازرسی قرار دادند.
وی گفت: در این عملیات مقادیر بسیاری اموال مسروقه کشف و سه زن که از مجرمان سابقه دار هستند و پنج مرد نیز دستگیر شدند.
سرهنگ آقابیگی افزود: متهمان مزبور تاکنون به ۱۵ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرده اند.

* دستگیری یکی از اعضای باند زورگیرهای خشن در مشهد
سرکلانتر ششم پلیس مشهد نیز از دستگیری یکی از اعضای باند زورگیرهای خشن در مشهد خبر داد.
سرهنگ محمد حسین بزرگی گفت: اعضای یک خانواده که از خیابان شهید 'پیرودی' مشهد یک دستگاه خودرو سواری پراید را به طور دربست کرایه کرده بودند، پس از چند دقیقه با سه جوان موتورسوار که راه خودرو را سد کردند روبرو شدند.
وی افزود: موتورسواران با چاقو به سرنشینان خودرو حمله ور شده و کیف دستی آنان را ربوده و متواری شدند.
وی اظهار داشت: با اعلام این سرقت به فوریت های پلیس یکی از عاملان که متهم ۱۷ ساله بود در حال فرار دستگیر شد و جستجوی های پلیس برای دستگیری ۲ نفر دیگر ادامه دارد.
 منبع:ایرنا  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.