سید ناصر موسوی لارگانی گفت: وزارت امور خارجه در راستای وظایف خود مکلف شده تا در دستگاه های ذیربط و همچنین سفارتخانه های ایران در کشورهای دیگر معاونت اقتصادی تأسیس کند. اما با وجود مصوبه مجلس درباره تأسیس معاونت اقتصادی اما تاکنون شاهد تحول مهمی نبودیم.

عملکرد وزارت خارجه در حوزه دپیلماسی اقتصادی، ضعیف و نزدیک به صفر است

سید ناصر موسوی لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» درباره دیپلماسی اقتصادی و عملکرد دولت و وزارت خارجه در این زمینه اظهار داشت: چندین بار در مجلس شورای اسلامی این موضوع مطرح و سوال شد که چرا وزارت امور خارجه و سفیران کشورمان در مسائل اقتصادی ورودی نداشته و از ظرفیت آن برای گسترش مبادلات اقتصادی بهره نمی برند. متاسفانه عملکرد دستگاه دپیلماسی در حوزه اقتصادی، ضعیف و  حتی نزدیک به صفر بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر تقویت دیپلماسی اقتصادی در دوره تحریم ها گفت: وزارت امور خارجه در راستای وظایف خود مکلف شده تا در دستگاه های ذیربط و همچنین سفارتخانه های ایران در کشورهای دیگر معاونت اقتصادی تاسیس کند. اما با وجود مصوبه مجلس درباره تاسیس معاونت اقتصادی اما تاکنون شاهد تحول مهمی نبودیم و تنها پستی ایجاد و تعدادی نیرو اضافه گردید درحالیکه بازخورد مثبتی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.