مدیر رسانه‌ای نفت آبادان، گفت: مدیر رسانه‌ای پیکان بزرگ نمایی کرد و داور قهرمان این مسابقه نبوده بلکه این هواداران دلشکسته صنعت نفت هستند که قهرمانان اصلی این بازی بودند.

مدیر رسانه‌ای نفت‌آبادان: هواداران دلشکسته صنعت نفت قهرمانان اصلی این بازی بودند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امین جوکار مدیررسانه‌ای تیم نفت آبادان در پاسخ به صحبت‌های مدیر رسانه‌ای پیکان، گفت: آقای مددی بزرگ نمایی کردند و داور قهرمان این مسابقه نبوده بلکه این هواداران دلشکسته صنعت نفت هستند که قهرمانان اصلی این بازی بودند.

مدیر رسانه‌ای صنعت نفت آبادان با ابراز تاسف برای اتفاقی که برای داور بازی رخ داده در پاسخ به صحبت‌های مددی مدیر رسانه‌ای پیکان، گفت: مدیر رسانه‌ای پیکان فضا را طوری ترسیم کردند که گویا کمک داور حماسه خلق کرده و بازی در یک فضای جنگی برگزار شده است و کمک داور را قهرمانان این حماسه نامیدند. پیش از هر چیزی باید بگویم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور بازی رخ داد متاسف هستیم اما هیچ یک از بازیکنان پیکان آسیب ندیدند.

وی افزود: یک طرف این اتفاق دل هواداران صنعت نفت آبادان است دیگر؛ مگر این هوادار انسان نیست و آستانه تحمل ندارد؟ وقتی ۳ پنالتی به راحتی آب خوردن برای صنعت گرفته نمی‌شود آن وقت مدیر رسانه‌ای پیکان می‌گوید کمک داور بازی قهرمان این دیدار است؛ باید به ناراحتی هوادار صنعت نفت به خاطر این فرافکنی حق داد.

جوکار در ادامه گفت: من می‌خواهم بدانم وقتی این همه تماشاگر آن هم با کلی عشق و علاقه در گرمای ۵۰ درجه آبادان به ورزشگاه می آید و چنین ناعدالتی را می بیند میتواند چطور تحمل کند؟ قطعا اگر این اتفاق برای هر تیم دیگری در هر شهری رخ می داد تماشاگران اعتراض می کردند ولی همه اکنون به مردم آبادان و تماشاگرانش خرده می گیرند که چرا اینطور رفتار کردند و همه انگشت اتهامشان را به سمت مردم جنوب و خشونتشان در ورزشگاه می گیرند. ما به هیچ وجه سنگ پرانی در ورزشگاههای کشور را توجیه نمی کنیم اما اینکه بخواهند داور و کمک داور را هم قهرمان توصیف کنند هم درست نیست.

مدیر رسانه ای نفت آبادان تصریح کرد: در دقیقه ۲۴ باید بازیکن پیکان که روی فردین عابدینی خطا کرد اخراج می‌شد اما داورآن خطا را به نفع ما نگرفت، اگر این اتفاق به درستی سوت زده می‌شود. هیچوقت این اتفاقات رخ نمی‌داد. هوادار وقتی این ناعدالتی را می‌بیند از ناراحتی چنین می‌کند. ما هم با التهاب روی سکوها و سنگ پرانی مخالف هستیم اما یک مقدار به هوادارانی که به ورزشگاه می آیند و در گرمای ۵۰ درجه تیمشان را تشویق می‌کنند هم حق بدهید. 

جوکار افزود: جای دیگر عنوان شده که پیکان ۲ ساعت در رختکن حبس شده؛ سوال اینجاست چطور وقتی ۹:۱۰ بازی متوقف می‌شود و پیکان ۱۰:۴۰ پرواز می‌کند این تیم ۲ ساعت حبس شده است؟ اگر آنها ۲ ساعت در رختکن ماندند چطور یک ساعت و نیم بعد هواپیمایشان پرواز کرده است؟

وی در پایان بیان کرد: کسی کاری به پیکانی‌ها نداشته و اعتراض به داوری بوده حتی مگنو باتیستا و سجاد مشکل پور بارها از سوی آبادانی‌ها تشویق شدند. گفتم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور افتاد هم متاسف و متاثر شدیم اما آیا فقط این اتفاقات در ورزشگاه آبادان رخ می دهد؟ باید این موضوع آسیب شناسی و بررسی شود اما بی جهت اینچنین رویدادهایی را تنها برای آبادان بزرگنمایی نکنید. این اتفاق در حالی رخ داده که ۳ پنالتی برای صنعت نفت گرفته نشده است. تاکید میکنیم متاسفیم برای کمک داور چنین اتفاقی افتاده اما به هیچ عنوان او را قهرمان نمیدانیم، در واقع قهرمان این مسابقه هواداران دلشکسته ای هستند که ناعدالتی دیده اند و ۳ پنالتی برای تیمشان گرفته نشده است. خواهشا فرافکنی نکنیم و از این موضوع فرار نکنیم، ببینید این مشکل از کجا شکل گرفته است و دامنه این موضوع را پیدا کنید بعد چنین صحبتهایی را درباره صنعت نفت و هوادارش مطرح کنید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.