وزارت خارجه اندونزی حمله تروریستی اهواز را محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

اندونزی و فیلیپن هم حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه اندونزی شنبه شب با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

در پیام وزارت خارجه اندونزی آمده است: «اندونزی حمله تروریستی در اهواز، ایران، در روز ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸ را که منجر به مرگ و جراحت چندین نفر شامل کودکان شده است، محکوم می‌کند».

در ادامه این پیام آمده است: «اندونزی تسلیت عمیق خود را ابراز کرده و با قربانیان و خانواده‌هایشان ابراز همدردی می‌کند. سفارت اندونزی در تهران از نزدیک اتفاقات را دنبال می‌کند. تاکنون هیچ گزارشی درباره مرگ یا جراحت شهروندان اندونزی در ایران وجود نداشته است». 

در ادامه وزارت خارجه اندونزی به شهروندان این کشور که در ایران به سر می‌برند توصیه کرده است که هوشیار باشند و تمامی احتیاط‌های لازم را در نظر گرفته و از حضور در اماکنی که قابلیت هدف قرار گرفتن در حملات تروریستی را دارند، اجتناب کرده و سلامتی خود را به خانواده‌ها و دوستانش اطلاع دهند.

وزارت خارجه فیلیپین نیز در پیامی درباره حمله تروریستی اهواز تنها به استفاده از عبارت «افراد مسلح» بسنده کرده و ضمن ابراز همردردی با مردم ایران، اعلام کرده که شرایط ایران را از طریق سفیر این کشور در ایران دنبال می‌کند.

صبح روز سی و یکم شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر ایران برگزار شد، چند عنصر تروریست به سوی نیروهای نظامی و مردم حاضر در نزدیکی محل رژه در شهر اهواز آتش گشودند که در نتیجه این حمله تروریستی، تا کنون ۲۵ نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیده و حدود ۶۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.