خراسان شمالی- دیروز صبح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس استکبار جهانی و آمریکایی جهانخوار، جمعی از مردم بیگناه و کودکان معصوم اهواز را به خاک و خون کشید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آغازین روز از هفته دفاع مقدس که ملت عظیم الشان ایران اسلامی به همراه نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران سالروز حماسه دفاع مقدس و ۸ سال ایثار و شهادت را گرامی می داشتند از خوزستان سرافراز که نماد غیرت و شجاعت و شهادت و استقامت ملت سرافراز ایران اسلامی است دست استکبار جهانی و آمریکایی جهانخواه که هیچگاه تاب و تحمل این وحدت و همدلی و استقامت مردم عزیز و نیروهای جانفشان مسلح جمهوری اسلامی ایران را نداشتند ازآستین خط پوسیده و ارعاب مزدوران بیرون آمد و جمعی از مردم بیگناه و کودکان معصوم را که برای قدرشناسی و قدردانی و اعلام حمایت از نیروهای مسلح در شهر سربلند اهواز به خاک و خون کشید.

این اولین باری نیست که ترورسیم جهانی و منافقین و کوردلانی که تحمل دیدن این وحدت و انسجام و وفاداری به انقلاب اسلامی را نداشته و اقدام به ترور – بمب گذاری و انفجار می نماید، بلکه در این ۴۰ سال گذشته بارها و بارها مردم ایران را آزموده و هر بار نیز با شکست مفتضحانه مواجه شدند.

بیاد داریم ترور هزاران نفر از مردم را در دهه شصت، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب- انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر با هنر – ترور ناکام رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی – ترور ائمه جمعه و جماعات و ده ها و صد ها ترور کور که همه این ترور ها و انفجارها یک پیامد داشت، و آن انجام بیشتر یکپارچگی ملت بزرگ ایران بود.

یقیناً امروز هم گرچه در این حرکت تروریستی که منجر به شهادت ۲۵ تن و مجروحیت ۶۰ تن از هموطنان عزیزمان در اهواز شد دست استکبار جهانی و برخی از کشورهای منطقه که دست نشانده آمریکا در منطقه هستند پشت این جنایت پنهان شده و بزودی رسوا خواهند شد.

ولی اظهار همدردی سراسری مردم عزیز ما در اقصا نقاط ایران اسلامی و محکومیت این حرکت ناجوانمردانه و غرور آفرین و حماسه سازی و جانفشان عزیزان سپاه و ارتش برای نجات کودکان و زنان در این حادثه تروریستی موجی از غرور و عزت را به نمایش گذاشت و نشان داد که نیروهای مسلح در قلب مردم جای دارند و تا پای جان از میهن اسلامی و مردم سربلند ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

این ترورها قطعاً ملت ما را بیدار تر و هوشیارتر و در راه مبارزه با استکبار و ایاوی انان مصمم تر می کند و عوامل این گروه های تروریستی باید منتظر سیاسی محکم و سخت ملت ایران و نیروهای مسلح و شجاع باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.