نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت یکپارچه امروز با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کردند.

نمایندگان مجلس به صورت یکپارچه «حمله تروریستی اهواز» را محکوم کردند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت یکپارچه امروز با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: حادثه ناگوار تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۹۷ اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه و نظامیان سرافراز در سالگرد هفته دفاع مقدس مایه اندوه جامعه و نمایندگان ملت گردید. بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دو چندان خواهد گردید و هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی صد چندان خواهد گردید.

این اقدام مظلوم‌کش دلیل دیگری بر خباثت و اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب خوردگان و دشمنان این ملک و بوم است. مسئولیت حادثه ۳۱ شهریور اهواز متوجه دولت آمریکا و برخی از دولت‌های تروریست پرور منطقه است.

ما نمایندگان ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای حادثه از دستگاه‌های مرتبط مسرّانه پیگیری شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهانیم.

مسعود پزشکیان که اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، بعد از قرائت این بیانیه تاکید کرد: تمامی نمایندگان مجلس بدون استثنا از این حادثه متنفر هستند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.