وزیر اطلاعات گفت: بخش عمده‌ای از عقبه تروریست‌ها تا امروز شناسایی شدند و با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، تا آخرین نفر آن‌ها شناسایی خواهند شد.

بخش عمده‌ای از عقبه تروریست‌های حمله به رژه اهواز شناسایی شدند/ فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهند کرد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جنایت تروریستی اهواز، اظهار کرد: اراده مردم خوزستان به تاسی از راه انبیاء در برابر شهادت عزیزان خود، متزلزل نمی‌شود و سستی به آن‌ها راه پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که این جنایت نه تنها اثری بر وحدت مردم خوزستان اعم از لر و فارس و عرب نخواهد داشت بلکه باعث وحدت آنان در برابر استکبار جهانی می‌شود، گفت: جنایتکارانی که دست به این جنایت هولناک زدند باید بدانند که فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهند کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تروریست‌های اقدام‌کننده جنایت دو روز پیش اهواز به هلاکت رسیدند و عقبه آن‌ها تا آخرین نفر به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی خواهد شد، گفت: بخش عمده‌ای از عقبه تروریست‌ها تا امروز شناسایی شدند و با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، تا آخرین نفر آن‌ها شناسایی خواهند شد.

حجت‌الاسلام علوی همچنین گفت: به نمایندگی از دولت، ۵ تن از اعضای هیئت دولت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور، به اهواز آمده‌اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.