دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: تجهیزات تیراندازی افزایش قیمت نجومی داشته و ورزشکاران از این نظر دچار مشکل هستند.

تجهیزات تیراندازی افزایش قیمت نجومی داشته است

به گزارش قدس آنلاین، محمود سوقندی اظهار داشت: هیئت تیراندازی خراسان رضوی در ۶ ماه گذشته در بخش لیگ برنامه‌ریزی مدونی داشته و تاکنون سه هفته از این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است و تاکنون ۲۳۰ تیرانداز در قالب ۴۵ تیم در لیگ حضور داشتند.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی گفت: سازماندهی تیم نوجوانان برای شرکت در مسابقات کشوری نیز از دیگر امور هیئت در چند ماه اخیر بوده است، هیئت تیراندازی استان با برگزاری مسابقات استانی افراد مستعد را شناسایی کرده و تیم استان را تشکیل داده است، علاوه بر موارد مذکور ورزشکاران شرکت کننده در لیگ برتر انتخاب شدند.

سوقندی خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی برای حمایت از ورزشکاران در لیگ‌ها وجود ندارد اما اخیراً در مکاتباتی با شهرداری این ارگان وعده همکاری داده است، این هیئت هزینه‌های سنگینی را مانند تأمین برخی از لوازم تیراندازی برای ورزشکاران متقبل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز قیمت تفنگ از ۱۵ میلیون تومان به ۳۵ میلیون تومان تغییر یافت، همچنین در گذشته تپانچه با ۱۲ میلیون تومان خریداری می‌شد اما به تازگی باید برای خرید آن ۲۸ ملیون تومان پرداخت کرد، حتی لباس داخلی ورزشکاران از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۴ میلیون تومان رسید.

سوقندی بیان کرد: یک لباس از جنس خارجی در گذشته با ۳ میلیون تومان فراهم می‌شد اما در حال حاضر باید آن را با ۱۵ میلیون تومان تهیه کرد، جنس ایرانی بسیار مطلوب است اما اجناس وارداتی از کیفیت بهتری برخوردارند و باید برای ورزشکاران این لوازم را خریداری کرد.

دبیر هیئت تیراندازی خراسان رضوی ادامه داد: این هیئت امسال از خطوط الکترونیک داخلی استفاده می‌کند، این خطوط نسبت به نوع وارداتی آن بسیار مقرون به صرفه‌تر است، البته این مورد نیز در گذشته ۱۰۰ میلیون تومان بود اما به تازگی ۱۶۰ میلیون تومان شده است و به طور کلی هیئت نیاز به حمایت بیشتری دارد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.