مردم فلسطین علاوه بر به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی از طریق راهپیمایی‌های تاثیرگذار بازگشت، مدتی است شب‌ها نیز با ابتکارات خود سبب آشفتگی صهیونیست‌ها شده‌اند که شب گذشته به ضرب گلوله یک شهروند بی‌دفاع را به شهادت رساندند.

 یک شهید و چندین زخمی در حملات شبانگاهی اشغالگران در شرق غزه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شب گذشته یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق نوار غزه به شهادت رسید و شمار دیگری زخمی شدند.

به گفته اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، عماد داوود اشتیوی 21 ساله شب گذشته در شرق شهر غزه به شهادت رسید.

به گفته القدره، 14 شهروند در حملات نظامیان صهیونیست به آنها در شرق  البریج در مرکز نوار غزه زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

بر اساس این گزارش، از چندین شب پیش، صدها جوان فلسطینی با تجمع در نزدیکی خط حائل با نوار غزه با اقدامات ابتکاری خود سبب آشفتگی نظامیان صهیونیست مستقر در پادگان‌های نظامی‌شان شده است، گروه‌هایی با عنوان آشفته کردن شبانه همچنان به فعالیت‌های خود برای برهم زدن آرامش نظامیان صهیونیست و آشفته کردن آنها ادامه می‌دهند.

جوانان فعال راهپیمایی‌های بازگشت که از سی‌ام مارس آغاز شده،‌شیوه‌های مردمی جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران و تلاش برای تضعیف توان آنها از جمله بخش آشفته‌ کردن شبانه ابتکار کرده‌اند که سبب شده است نظامیان صهیونیست به طور مستمر در حال آماده‌باش قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.