ایلام- رئیس پلیس راه استان گفت: عملیات راه‌سازی و بهسازی مسیرهای مواصلاتی ایلام بایستی از سوی دست اندرکاران تسریع یابد.

لزوم تسریع در عملیات راه سازی و بهسازی مسیرهای مواصلاتی

سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در محورهای ۵ گانه ورودی ایلام اقدامات خوبی در راستای بهسازی مسیرهای مواصلاتی صورت گرفته است، اظهارداشت: مهمترین مسئله در مسیرهای مواصلاتی استان، ۴ بانده کردن محور ایلام – مهران است که ۲۸ کیلومتر از آن و احداث تونل دو قلوی این مسیر باقی مانده که امیدواریم عملیات اجرایی آن تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه پایانه برکت در مرز مهران به شهرداری این شهر تحویل داده شده است، افزود: پروژه کمربندی غربی شهر مهران به ۳ پیمانکار واگذار شده که بهره برداری از این پروژه، تردد در داخل شهر مهران در ایام اربعین را روان تر خواهد کرد.

رئیس پلیس راه ایلام به لزوم افزایش نصب علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین خط کشی جاده های مواصلاتی استان اشاره کرد و بیان داشت: افزون بر این ۱۲ کیلومتر از مسیر دهلران – مهران در حال تعریض است و مسیر ایلام – ملکشاهی – مهران نیز به عنوان مسیر جایگزین در ایام پرتردد اربعین در راستای تسهیل در رفت و آمد زائران و شهروندان مهرانی بهسازی شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه گشت های نامحسوس در ایام تردد زوار در مسیرهای مواصلاتی استان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان ساخت: بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی است و رانندگان در صورت صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و ... اعمال قانون خواهند شد.

وی یادآور شد: از همه رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی تقاضا داریم که در ایام اربعین با توجه به ترافیک سنگین احتمالی، با صبر و حوصله رانندگی کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ما را در ارائه خدمت یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.