دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:تعدادی از استانداران کشور باید تغییر پیدا کنند و استاندار خراسان رضوی نیز جزو افرادی است که شامل قانون جدید می‌شود ومشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است وباید برود.

استاندار خراسان رضوی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله حاتمیان اظهار داشت: این موضوع مطرخ شده است که تعدادی از استانداران کشور باید تغییر پیدا کنند و استاندار خراسان رضوی نیز جزو افرادی است که شامل قانون جدید می‌شود.

وی بیان کرد: استان خراسان رضوی با وجود قابلیت‌ها و مزایایی که دارد می‌تواند به توسعه بسیاری دست پیدا کند اما متاسفانه بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان توسعه نیافته در سطح کشور است.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: باید این موضوع را مورد توجه قرار داد و نیاز است کسی که سکان این استان را در آینده به دست می‌گیرد به شاخصه‌های اقتصادی توجه بسیار زیادی داشته باشد.

حاتمیان خاطرنشان کرد: البته استاندار فعلی خراسان رضوی نیز تا حدود زیادی به همه بخش‌های اداره استان توجه داشت اما این امکان وجود داشت که به فضای اقتصادی توجه بیش‌تری شود.

وی بیان کرد: استانداران خراسان رضوی در طول سال‌های گذشته دید غیر اقتصادی داشته‌اند که باید این روند تغییر کند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید داشت: اگر استاندار آینده بیش‌تر انرژی خود را در زمینه‌های توسعه اقتصادی به کار نبرد این عقب ماندگی که هم اکنون وجود دارد ادامه پیدا می‌کند به هر حال بررسی‌ها نشان از این دارد که استاندار فعلی خراسان رضوی تغییر می‌کند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.