البرز- رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز از عقد قرارداد با پیمانکار خبر داد و گفت: طبق این قرارداد مقرر شده پیست ورزشگاه انقلاب و شریعتی در بازه زمانی یک ماهه تکمیل وبه بهره برداری برسد.

تکمیل وبهسازی پیست‌های انقلاب و شریعتی در بازه زمانی یک ماهه

محمد مرادی رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از مصالح و مواد اولیه تهیه شده وبا عقد قرارداد پیمانکار تکمیل وبهسازی پیست های دوومیدانی انقلاب وشریعتی کرج در بازه زمانی یک ماهه انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز گفت: این مسابقات استانی در ۳ رده سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان برگزار شده و مسابقات بزرگسالان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز تصریح کرد: در دوی ۱۰۰ متر و پرش طول نونهالان مبین سلطانی اول، دوی ۱۰۰ متر نوجوانان محمدروستا آزاد و پرش طول نوجوانان آرش سوری به مقام اول رسیدند و در دوی ۱۰۰ متر جوانان محمد زندی و پرش طول جوانان نیما فلاحی  مقام نخست را کسب کرده اند.

وی از اعزام تیم دوومیدانی البرز به مسابقات باشگاه های کشور خبرداد و گفت: در این مسابقات که از دوم مهرماه آغاز می شود بانوان البرزی در قالب تیم عقاب و آقایان نیز با نام استقلال حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز با اشاره به اهمیت لیگ پویا برای ورزشکاران البرزی گفت: مرحله پایانی رقابت های لیگ پویا از ۲۶ مهر لغایت ۲ آبان همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار می شود که ورزشکاران البرزی با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.