به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در طول ماه محرم الحرام در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برگزار می‌گردد.
سوالات این مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب «راهی است راه عشق است» است و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند با مطالعه مطالب ارائه شده در این کتاب در مسابقه فرهنگی شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی و دریافت کتاب «راهی است راه عشق» یکی از شرکت کنندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:razavi.aqr.ir، پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر یا ارسال به وسیله پست از راه‌های ارسال پاسخنامه و شرکت در این مسابقه فرهنگی است.
آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» یک ماه پس از دریافت کتاب است و قرعه کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان ابلاغ می‌شود.
یاد آوری می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف در اختیار زائران و مجاوران امام هشتم (ع) قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.