رئیس سازمان میادین میوه و تره بار گفت: با توجه به قیمت تمام شده خرید گوجه فرنگی عرضه این محصول در میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه نیست.

چرا گوجه‌فرنگی در میادین میوه و تره‌بار توزیع نمی‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین،  عبدالحسین رحیمی رئیس سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به کاهش شدید عرضه گوجه فرنگی در بازار میوه و تره بار گفت: در حال حاضر قیمت فروش گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار چهار هزار و ۵۰۰ تومان است و در بازارهای آزاد به قیمت ۸ هزار تومان به فروش می رسد اما بر اساس قیمت ابلاغی این محصول باید در میادین میوه وتره بار حتما به قیمت سه هزار و ۲۵۰ تومان عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه غرفه داران باید برای عرضه انواع محصولات باغی و کشاورزی به سودحداقلی برسند، گفت: سازمان میادین میوه وتره بار نمی‌تواند غرفه داران را برای خرید گوجه فرنگی و عرضه آن مجبور کند.

رییس سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه نهادهای بالادستی و مسئول باید برای تامین گوجه مورد نیاز بازار اقدام کنند، گفت: سازمان میادین میوه و تره بار برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولاتی مانند گوجه فرنگی و سیب زمینی آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم نیز در این زمینه اندیشیده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.