وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش نرخ مکالمات دو اپراتور تلفن همراه در روزهای اخیر گفت: آنچه به ظاهر وجود دارد، افزایش نرخ در چارچوب قانونی است اما موضوع را برای رسیدگی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارجاع می‌دهیم.

وزیر ارتباطات: یکی از پرونده‌های کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی در حال بررسی است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه در حال حاضر دو نارضایتی عمده نسبت به امور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین مردم وجود دارد، گفت: یکی بحث کلاهبرداری‌هایی است که از طریق خدمات ارزش افزوده انجام می‌شود؛ در این راستا یکی از پرونده‌های کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی را رسیدگی کردیم و از دو روز گذشته بازگشت پول‌ها به مردم آغاز شده است.

وی افزود: پرونده‌های دیگری هم در دست بررسی است که به وقت خودش اطلاع‌رسانی خواهد شد و از حق‌الناسی که در این میان وجود دارد، فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بحث دوم نیز در ارتباط با تعرفه‌هاست که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزایش در تعرفه‌های مکالماتی اپراتورهای تلفن همراه را بررسی می‌کند؛ آنچه اپراتورها انجام داده‌اند به ظاهر در چارچوب قانونی است اما این موضوع برای رسیدگی و بررسی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارجاع داده می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.