رئیس منطقه 9 دانشگاه پیام نور و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر بسیار ی از دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستند.

بسیاری از دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستند
به گزارش قدس آنلاین ؛ عزیز الله نژادعلی  همچنین کیفی سازی را یکی از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه‌های پیام نور این استان دانست.
وی با بیان اینکه بسیار ی از دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستند، افزود: دانشگاه پیام نور نیز به نسبت خودش ریزش هایی را در این خصوص دارد.
نژادعلی با اشاره به اینکه با اجرای طرح آمایش هیچ دانشگاه پیام نوری در شهرستان‌ها تعطیل نخواهد شد، بیان کرد: اگر هرکدام از دانشگاه‌های پیام نور با کمبود دانشجو مواجه باشند بازهم محل تحصیل همان دانشگاه خواهد بود اما اقدامات ادارای و کارهای اصلی در مرکز صورت می‌گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی کیفی سازی دانشگاه‌ها را یکی از مهمترین اهداف پیش رو دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه کمیت به سمت پائین می‌رود باید به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کرد.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تفویض اختیار بیشتری به مراکز دانشگاه در شهرستان‌ها بدهیم تا نه تنها بخش نظارتی بیشتر شود بلکه کارها نیز روان‌تر گردند.
نژادعلی با بیان اینکه اکنون مشکل بزرگی در پیش روی ما نیست، گفت: با توجه به اینکه طرح آمایش را در دست اقدام داریم مقداری حجم کارها بیشتر شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی  در پایان با اشاره به اینکه در خراسان رضوی 24 هزار دانشجو و در منطقه که شامل چهار استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و استان سمنان می‌شود. 40 هزار دانشجو داریم، افزود: به جز رشته‌های بالینی علوم پزشکی اکثر رشته‌ها را در دانشگاه‌های پیام نور داریم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.