۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 621459

بازپرس امور جنایی تهران دستور احضار شهردار منطقه دو پایتخت را به دادسرای امور جنایی تهران صادر کرد؛ دلیل این احضار، خودسوزی یک مرد ۴۵ ساله مقابل شهرداری تهران در ۱۳ شهریور اعلام شده است.

شهردار منطقه ۲ تهران به دادسرا احضار شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، صبح ۱۳ شهریور سال جاری مردی حدوداً ۴۵ ساله به همراه فرزند خود قصد داشت در مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کند، در ادامه مأموران شهرداری توانستند کودک را از پدر جدا کنند اما پدر با ریختن بنزین بر روی خود و با کشیدن کبریت اقدام به خودسوزی کرد.

پس از این اقدام، رانندگان خودروها و سایر شهروندان با در دست داشتن کپسولهای آتش‌نشانی به محل آتش‌سوزی آمده و اقدام به خاموش کردن آتش کردند اما بخشی از بدن این مرد در آتش سوخت. 

در نهایت این مرد به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد اما چند روز بعد (۱۸ شهریور) جان خودش را از دست داد.

پس از مرگ این مرد، مراتب به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام و دستور تحقیقات لازم درباره این پرونده صادر شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، خانواده متوفی با حضور در دادسرا از شهردار منطقه دو تهران و تعدادی از عوامل شهرداری این منطقه شکایت کردند که با توجه به شکایت آنها، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور احضار شهردار منطقه دو و تعدادی از عوامل شهرداری این منطقه را به دادسرای امور جنایی تهران صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.