رقابت های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در شرایطی اواخر هفته جاری آغاز می شود که رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم زمان با دربی ۸۹ تهران به مصاف رقیب خود می رود.

السد حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان به مصاف یاران اتوئو می‌رود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، السد رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درست مثل قهرمان ایران برنامه فشرده ای در رقابت های داخلی و آسیایی در یک ماه آینده پیش رو دارد تا جایی که طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قطر هم زمان با جدال حساس پرسپولیس در لیگ برتر باید در هفته هفته لیگ ستارگان به مصاف یاران ساموئل اتوئو برود.


شاگردان اوسوالدو پریرا به عنوان صدرنشین این روزهای لیگ ستارگان پنجشنبه شب هم زمان با دربی ۸۹ پایتخت که پرسپولیس مهمان رقیب سنتی خود استقلال خواهد بود باید در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف القطر برود که در خط حمله خود از مهاجمی همچون ساموئل اتوئو بهره می برد.


استاد الدوحه با اشاره به این که مربی پرتغالی همه ستاره های خود را برای این بازی در اختیار دارد از احتمال نیمکت نشین شدن تعدادی از آنها در آستانه جدال سرنوشت ساز با پرسپولیس در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خبر داد تا این تیم هفته آینده مشکلی از بابت خستگی و فشردگی رقابت ها نداشته باشد.


در سایر بازی های مهم این هفته لژیونرهای ایرانی شاغل در قطر با الغرافه و الاهلی به مصاف الدحیل و الخریطیات خواهند رفت که رویارویی امید ابراهیمی و خانزاده با پیراهن الاهلی با مدافع عنوان قهرمانی قطر می تواند صحنه های جالب توجهی در روز آغازین هفته هفتم داشته باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.