در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی معاون هنری و سینمایی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و قائم مقام این اداره کل منصوب و معرفی شدند.

سه انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، جعفر مرواریدمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: هر تغییری موجب نشاط، تحول خواهد شد که این اداره کل از این تغییرات گریزناپذیر است.

وی با بیان اینکه تحولات در این اداره کل به منظور رسیدن به سازمان نظام مند است افزود: در این مدت کوتاهی که در این اداره کل هستم شاهد همکاری، همدلی و انتقال تجارب کارکنان در این اداره کل بودم که این مهم یکی از امتیازات و ویژگی های بالای این مجموعه است.

وی با اشاره به افتخارات حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: ما در عرصه هنری، کارنامه درخشانی داریم و در تاتر که امروز چشمه جوشانی شده است و همچنین انجمن های فرهنگی و هنری و آموزشگاه های آزاد هنری شاهد افتخارات زیادی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در عرصه فرهنگی نیز می توان به افتخاراتی در عرصه هایی همچون توسعه انجمن های ادبی، نمایشگاه های کتاب، کتابفروشان و نیز اصحاب فرهنگ، شعرا و فضلا اشاره کرد.

مروارید تصریح کرد: در حوزه آموزش نیز کسب رتبه برتر در کشور را داشتیم که این نشان از توانمندی های رئیس اداره آموزش است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با انتصاب های جدید شاهد تحولات و رشد و ارتقای فرهنگ و هنر باشیم افزود: از معاونین محترم درخواست دارم طرح های آغاز شده را ادامه دهند و جلساتی را در راستای هم افزایی و انتقال تجارب با یکدیگر داشته باشند چرا که ما در آینده نزدیک شاهد برگزار جشنواره فیلم فجر، نمایشگاه کتاب که هر دو در کارنامه ارشاد درخشان است هستیم.

وی تصریح کرد: با کمک و همت بلند خود طرح گذرفرهنگ و هنر را پیگیری کنید تا به نتیجه مساعد برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری جلسات اتاق گفتگو با اصحاب فرهنگ و هنر و دانشگاهیان، تعامل و همکاری با انجمن های فرهنگی وهنری، تکریم هنرمندان و احترام به آنان از دیگر درخواست های من برای برنامه های پیش روی است.

وی در پایان افزود: تلاش کنید در برنامه ریزی های خود برنامه محور باشید و امیدوارم با همت همه ی کارکنان کاروان فرهنگ و ارشاد را به سرمنزل مقصود برسانیم.

در ادامه این جلسه طی احکامی جداگانه توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی به سمت قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمیدرضا محمدی سرپرست معاونت هنری و سینمایی، افشین تحفه گر به عنوان معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.