لوکا مودریچ درباره غیبت هم‌تیمی سابقش در مراسم معرفی بهترین بازیکن فوتبال جهان و رأی ستاره آرژانتینی بارسلونا به او اظهار نظر کرد.

مودریچ: غیبت رونالدو من را ناراحت نمی‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوکا مودریچ پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۱۸ (The Best) با گزارشگر برنامه تلویزیونی لارگروی اسپانیا مصاحبه‌ای انجام داد.

مودریچ درباره غیبت کریستیانو رونالدو در این مراسم پاسخ خونسردانه‌ای ارائه کرد و گفت: رونالدو دوست من است. غیبت او مرا ناراحت نمی‌کند. درست است که من این جایزه را برده‌ام اما محمد صلاح و کریستیانو هم بازیکنان بزرگی هستند. بردن این جایزه مایه افتخار من است. این جایزه بهترین است. این جایزه اما برای همه آنهایی است که کنار من بوده‌اند و در حرفه‌ام به من کمک کرده‌اند.

مودریچ در پاسخ به این سؤال که خودش به عنوان کاپیتان تیم ملی کرواسی به کدامیک از نامزدها رأی داده است، اظهار داشت: من به رافائل واران، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان رأی داده‌ام. مسی یکی از بهترین‌هاست اما الان باید به عملکرد بازیکنان در سال گذشته نگاه کرد. این (نبودن مسی جزو نامزدهای نهایی) مهم نیست. او  و کریستیانو بهترین‌های دنیا هستند و جزو بهترین‌های تاریخ. امسال من فکر می‌کنم که رأی‌هایم منصفانه بوده‌اند.

یکی از کسانی که به مودریچ رأی داده است، لیونل مسی ستاره آرژانتینی او به خاطر ۵ امتیازی که به من داد تشکر می‌کنم.

تمدید قرارداد با رئال مادرید موضوع دیگری بود که مودریچ درباره آن صحبت کرد. او عنوان کرد: من درباره این موضوع صحبت نکرده‌ایم. فلورنتینو (پرس رئیس باشگاه رئال مادرید) در هواپیمای ما نبود. چه بد برای من (خنده).

شایعه رفتن مودریچ به اینتر در تابستان، سوژه سؤال دیگری بود که از مودریچ پرسیده شد و او در جواب آن گفت: طرز تفکر من همیشه یکسان بوده است و من هرگز خودم را بیرون از رئال مادرید ندیده‌ام. من دوست دارم که دوران بازیگری‌ام را در رئال مادرید به پایان برسانم اما باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. رئال مادرید باشگاه بسیار موفقی است. باید قدم به قدم و سال به سال پیش رفت. همه چیز بستگی به شرایط دارد.

احساساتی شدن زوونیمیر بوبان، ستاره سابق تیم ملی کرواسی و معاون دبیرکل فیفا پس از شنیدن سخنرانی مودریچ که در آن ستاره کهکشانی‌ها از او به عنوان الگوی خود یاد کرد، یکی از صحنه‌های جالب مراسم فیفا بود. مودریچ در این باره هم اظهار داشت: بله او را دیدم. او الگوی من است و همیشه الهام‌بخش من بوده است. به همین دلیل به او اشاره کردم.

مودریچ در پایان گفت: دوست ندارم مرا بهترین صدا کنند. دوست دارم مثل قبل همچنان مرا لوکیتا صدا کنند. خودم را بهترین می‌دانم یا نه؟ وقتی همه به من به عنوان بهترین رأی دهند، بله من هم آن را قبول می‌کنم چون من سالی فوق‌العاده داشتم. دوست دارم از خودم تعریف کنم اما من را آرای دیگر بازیکنان انتخاب شده‌ام و فکر می‌کنم که شایسته بردن این جایزه بودم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.