معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته دفاع مقدس خاطرات و برخی از ابعاد هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان و جانبازان در حرم رضوی بیان می‌شود.

خاطرات وابعاد هشت سال دفاع مقدس در حرم رضوی بیان می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: نیروهای بعثی به نمایندگی از استکبار جهانی جنگ هشت ساله را آغاز کردند تا نگذارند انقلاب اسلامی به عنوان الگو به جهان معرفی شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آن بود که پرچم اسلام را که با رهبری‌ امام راحل در ایران برافراشته شده بود به زمین بیفکند، اما مردم کشورمان با خلق حماسه‌ای عاشورایی نگذاشتند این اتفاق شوم رخ بدهد و این تهدید را تبدیل به فرصت کردند و سربلند از این جنگ هشت ساله بیرون آمدند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تبیین ابعاد مختلف جنگ و بیان خاطرات رزمندگان برای نسل جوان یک امر ضروری و مهم به‌شمار می‌رود، عنوان کرد: به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه روایت‌گری از هشت سال دفاع مقدس با حضور رزمندگان عزیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در آن رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به روایت‌گری می‌پردازند.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز برنامه روایت‌گری برگزار شد که با استقبال زائران به ویژه جوانان همراه بود.

منبع: آستان نیوز

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.