مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه در کشور بیش از ۳ هزار میز مدیریتی داریم گفت: به ازای هر میز مدیریتی در کشور ۷۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

به ازای هر میز مدیریتی در کشور  ۷۴ شهید تقدیم انقلاب شده است

به گزارش قدس انلاین،  سردار حسینعلی یوسف علیزاده در همایش بصیرتی مدافعان عاشورایی شهرستان بردسکن  که با شرکت بیش از ۲ هزار نفر از  بسیجیان و  مسئولان در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت:  انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و ایثارگری های همه مجاهدان است. وی افزود: انقلاب اسلامی با سختی ها تولد یافته و با تحریم ها و جنگ و سختی ها رشد پیدا کرده از هیچ گونه تحریم و سختی هراسی ندارد و   بسیج در تمام عرصه ها مقاوم و به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی فعال است و دشمن از روز اول مخالف بسیج و انقلاب اسلامی بوده و هر کاری را توانسته اند انجام داده اند.

سردار یوسف علیزاده  گفت: در این چهل سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام حتی ۴۰ ثانیه هم به بقای نظام راضی نبودند اما به فضل الهی و پشتیبانی این ملت امروز نظام به بلوغ رسیده و همین مزید برعلت شده تا دشمنان را به استیصال بکشاند. وی با بیان اینکه تمام عربده‌کشی‌ها دشمن از روی عجز و ناتوانی در برابر نظام اسلامی است، افزود: جبهه استکبار در این مدت از هیچ حربه و توطئه‌ای فروگذار نبوده و تنها تیر در کمان خود را فشار اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی می‌داند که با یاری رزمندگان اسلام و پشتیبانی ملت همیشه درصحنه ایران این تیر هم به‌مانند گذشته به سنگ خواهد خورد.

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد:  شعار مرگ بر امریکا  ۴۰ سال است  در ایران اسلامی به عنوان یک شعار راهبردی تبدیل شده است   و حتی این شعار در خود امریکا نیز  برعلیه سران امریگا گفته می شود.   وی اظهارداشت:  در این مدت آمریکائی‌ها هر میزان در این منطقه هزینه کردند حاصلی جز شکست برای آنها  نداشته و جمهوری اسلامی نیز هر فعالیتی اعم از عرصه ملی و بین‌المللی، را که آغاز کرده به نتیجه مطلوبی رسانده است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، راه بقا و استمرار انقلاب و نظام را در حضور مردم واقتدار  ولی‌فقیه جامعه عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور باید سیاست‌ها و راهبردهای رهبری را اجرا کنند، زیرا مسئولی که اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه نداشته باشد، مسئولیتش نامشروع است.   وی  عنوان کرد: همانطور که در عرصه نظامی قدرت اول منطقه هستیم باید در عرصه اقتصادی هم جایگاه خود را قدرت ببخشیم و در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنیم و پیمودن این راه جز با کار و تلاش بی وقفه و تکریم کارگر و کالای ایرانی و جهاد اقتصادی میسر نخواهد بود.   وی اظهارداشت:   دولتمردان  و مسئولان مقابله با جنگ اقتصادی  باید به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت  اعمال کنند که صف مجاهدان اقتصادی  در مقابل دشمنان را سازماندهی  کنند.   وی بخش اعظم  گرانی ها را  در کشور  سوء مدیریت   دانست  و گفت:  درحوزه اقتصاد  این توان  را داریم که  جلوی دخالت های  دشمنان  را بگیریم.   وی افزود: امروز رفاه طلبی  و امید بستن به دشمن با منطق حسینی و شهدا  سازگارنیست. معاون سابق بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این موضوع که باید روی پای خود ایستاده و اقتصاد مقاومتی را مبنای زندگی قرار بدهیم تا بتوان در برابر دشمن ایستاد، اظهار داشت: آحاد مردم و مسؤولین باید چشمشان به دست‌های داخلی بوده نه دلارهای بیرونی و این‌گونه می‌توان راه و مسیر شهدا را طی کرد. سردار یوسف علیزاده  از آمادگی و حمایت بسیج  از دولت  برای عبور از مشکلات اقتصادی اعلام کرد و گفت:  باید همه تلاش کنیم که درصف جهاد باشیم و یاران عاشورایی خود را حفظ کنیم.   وی گفت:  گنج ملت  ایران  درعصر حاضر جنگ دفاع مقدس است  و تا زندگی باقیست  جهاد هم همچنان باقی است.   مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی  گفت:  امروز دشمن مثل مار زخمی است و از هر فرصت  استفاده می کند تا ضربه ای را وارد کند  و برماست که دراین حوزه هوشیار و با بصیرت  باشیم تا دشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.   سردار یوسف علیزاده  عنوان کرد: همه طرح های دشمنان را تاکنون باطل  و خواب های آنها آشفته کرده ایم  چرا که امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و امنیتی قدرتمند و جز امن ترین  کشورهای دنیا است.   وی به ترقه بازی هایی که در چند روز گذشته در رژه ۳۱ شهریور در اهواز رخ داد اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه ریشه این گروهک تروریستی مورد شناسایی و دستگیر شدند و به حول قوه الهی تاکنون  طرح ریزی هزار مورد  عملیات خرابکارانه  دشمنان  در نطفه خفه  و عوامل آن دستگیر شده اند.   وی افزود:  امروز ایران اسلامی این توان را دارد  تا شعاع ۲ هزار کیلومتری که دشمنان پایگاه داشته باشند  حرکات آنها را زیر ذره بین قرار دهد و اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان شکنی را دریافت خواهند کرد.

وی گفت:  سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و کافی است که  مقام معظم رهبری لب تر کنند سپاه و بسیج دشمنان را سرجای خود  خواهند نشاند.   درابتدای این همایش سرهنگ علی محبی فرمانده سپاه بردسکن به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت:  دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون  ۳ جنگ را برما تحمیل کرده اند که  علی رغم همه کمبودها و نداشتن تجهیزات  دشمنان با شکست مواجه شده اند. وی عنوان کرد: حضور در  صحنه  مردم  باعث شده است که  دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکنند و امروز هم  دشمنان در جنگ اقتصادی  می خواهند مردم در فشار  قرار دهند که با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی  مشکلات اقتصادی  قابل حل است و ترفندهای دشمنان نیز دراین جنگ نقش برآب خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.