اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که آبی‌پوشان آماده رویارویی با پرسپولیس در دربی تهران است و اینکه به دنبال پیروزی در این بازی خواهد بود.

حاجیلو: بهترین فرصت جبران برای ما بازی با پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اصغر حاجیلو در حاشیه تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مسلماً استقلال آماده دربی است، چون به‌هرحال در بازی‌های اخیر نتوانستیم نتیجه بگیریم و بهترین فرصت جبران برای ما بازی با پرسپولیس است که راهی جز برد در آن نداریم.

وی درباره این موضوع که به هواداران استقلال چقدر برای موفقیت در دربی امید می‌دهید، گفت: ما خجالت‌زده هواداران هستیم و چیزی نمی‌توانیم بگوییم. هیچ راهی جز برتری مقابل پرسپولیس نداریم تا مقداری هواداران‌مان را دلگرم کنیم. درست است که پنج بازیکن خود را از دست داده‌ایم، ولی دیگر نباید نبش قبر کنیم. آن تصوری که هواداران داشتند، برآورده نشد. ما باید ادامه کار بدهیم و مجموعه تیم تصمیم گرفته است که در لیگ و جام حذفی در جایگاه خوبی قرار بگیریم و حداقل یک جام کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره این موضوع که استقلال تا الان یک برد داشته و در گلزنی موفق نبوده است و از آن طرف پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد، عنوان کرد: واقعیت این است که ما تمام‌کننده به آن شکل نداریم، اما با همین بچه‌ها من فکر می‌کنم می‌توانیم تا آخر راه برویم. در خیلی از تیم‌ها هم هافبک‌ها و دفاع‌ها گل می‌زنند و به صرف اینکه بگوییم یک تیام را از دست دادیم، درست نیست. الان در پرسپولیس هم آدام همتی در دقیقه ۹۰ گل می‌زند و علیپور در شش‌قدم توپ را به بیرون می‌زند. اگر پرسپولیس هم بخواهد به علیپور فقط دل ببندد به بیراهه رفته است. همه مجموعه تیم دنبال راهی می‌گردند که به گل برسند. آقای شفر هم دنبال راهی است که حداقل از هافبک‌ها هم برای گلزنی استفاده کند. امیدوارم در آینده روزهای خوبی داشته باشیم.

حاجیلو درباره اینکه در تمرین امروز فرشید باقری با لباس شخصی حاضر شده بود، گفت: باقری دو روز است که سرما خورده و الان هم سرم زده بود. ان‌شاءالله برای فردا آماده تمرین می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج اخیر استقلال آیا باشگاه به شفر اولتیماتم داده است، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. من با آقای فتحی هستم و باید بگویم چنین موضوعی مطرح نیست. شفر آدم پخته‌ای است و ما با بدشانسی روبه‌رو شدیم. اولتیماتومی مطرح نشده و ایشان سر جایش است. ان‌شاءالله با رفاقت و دوستی که شفر با بچه‌ها دارد از این مشکلات خارج می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.