البرز- مدال‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا پس از افتخار آفرینی در این رویداد مهم ورزشی اوایل هفته جاری به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و از رهنمودها و نصایح رهبر فرزانه انقلاب بهره مند شدند.

روایت مدال‌آوران البرزی بازی‌های آسیایی از دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در دیدار معنوی ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی جاکارتا با مقام معظم رهبری ورزشکاران البرزی نیز حاضر بودند و برخی از آنها روایتی از این ملاقات ارزشمند داشته اند که در ادامه آمده است.

علیرضا کریمی:توصیه‌های رهبری انگیزه‌ها را دوچندان می‌کند

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، حمایت ها و توصیه های مهربانانه و پدرانه مقام معظم رهبری را موجب بالا رفتن انگیزه ورزشکاران دانست.

علیرضا کریمی ملی پوش البرز کشتی آزاد و دارنده مدل طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار کرد: خوشبختانه این توفیق را داشتیم که پس از کسب مدال در بازیهای آسیایی بار دیگر با مقم معظم رهبری دیدار کنیم.

وی افزود: حمایت ها و توصیه های مهربانانه و پدرانه مقام معظم رهبری، انگیزه ورزشکاران را مضاعف می کند و همواره مانند چراغ راهی روشن برای ما بوده است.

کریمی ادامه داد: از این که می بینیم رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان به ویژه قهرمانان ورزشی نگاه ویژه ای دارند به خود می بالیم و احساس مسئولیت بالایی را در قبال کشور و مردم بر دوش خود حس می کنیم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در گوشه ای از سخنان خود به عدم رویایی من با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی اشاره کردند و فرمودند: «علی رضا کریمی ما را تهدید کردند، اما امسال قهرمان شد؛ شکست را پذیرفت برای یک ارزش» که این اشاره ایشان، افتخاری بزرگ برای من بوده و روحیه ام را در مسابقات آینده چندین برابر می کند.

راحله نادری: رهبری حمایت ویژه‌ای از ورزش بانوان دارد

راحله نادری ملی پوش البرزی کبدی بانوان و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز در ارتباط با این دیدار گفت: رهبر معظم انقلاب همواره حمایت ویژه ای از ورزش بانوان داشته و حضور بانوان محجبه در میادین ورزشی را تائید و تکریم کرده اند.

وی توجه رهبر معظم انقلاب به ورزش بانوان را باعث امید و افتخار بانوان ورزشکار دانست تاکید کرد: از نگاه ویژه مقام معظم رهبری به ورزش بانوان، به خود می بالیم.

نادری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در گوشه ای از سخنان خود به کسب مدال طلای تیم ملی کبدی بانوان اشاره کردند و فرمودند «سجده شکر بانوان کبدی کار بر روی پرچم مقدس کشورمان پس از قهرمانی، نشان همدلی، اتحاد و یک ارزش است» که قطعا این جمله ایشان روحیه و توانی مضاعف به تیم ملی برای افتخارآفرینی در آینده خواهد داد.

دارنده مدال طلای کبدی بانوان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: از دیدار با رهبر معظم انقلاب بسیار مشعوف و خرسندیم و با تمام توان برای ایستادن بر سکوهای افتخار جهان و المپیک تلاش می کنیم.

حسین نوری:توصیه‌های مدبرانه رهبری همواره راهگشا است

حسین نوری دیگر ملی پوش البرزی کشتی فرنگی  ودارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در خصوص دیدار با مقام معظم رهبری گفت: خدا رو شکر می کنیم که قهرمانی ملی پوشان رشته های مختلف در بازیهای آسیایی موجب رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب از جامعه ورزش شده و به تبع آن شادی و نشاط مردم را نیز به همراه داشته است.

وی با بیان این که «دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد» افزود: قطعا تمامی ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند، در آینده با جدیت و انگیزه بیشتری به دنبال کسب موفقیت و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایارن در میادین جهانی و المپیک خواهند بود.

نوری ادامه داد: رهنمودها و توصیه های مدبرانه رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای تمام اقشار بویژه ورزشکاران و قهرمانان بوده که نقش بسزایی در موفقیت هایمان داشته است.

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: من نیز به نوبه خود و به عنوان فرزند کوچکی از این کشور و انقلاب، به مقام معظم رهبری و مردم قول می دهم که در آینده نیز تمام تلاش خود را ضمن حفظ ارزشها و اخلاقیات برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات مختلف به کار ببندم.

نیما محبوبی ملی پوش البرزی تیراندازی باکمان و دارنده مدال برنز تیمی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هم اظهار کرد: پس از درخشش کاروان اعزامی کشورمان در بازیهای آسیایی، این سعادت و افتخار را پیدا کردیم که دیدار صمیمانه ای با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

نیما محبوبی: از عمق جان توصیه‌های رهبری را شنیدیم

وی افزود: توصیه های دلسوزانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری قوت قلبی برای تمامی ورزشکاران است و ما نیز نصایح ایشان را سرلوحه راه زندگی حرفه ای و شخصی مان قرار می دهیم.

محبوبی به انگیزه بالای ورزشکاران پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ازعمق جان و دل سخنان و راهنمایی مقام معظم رهبری را شنیدیم و از این پس با روحیه و انگیزه بیشتری در میادین حاضر خواهیم شد.

دارنده مدال برنز تیمی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: جامعه ورزش نیز همانند تمامی عرصه های مختلف کشور، به رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از استان البرز در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی، ۲۱ ملی پوش  در ۱۲ رشته ورزشی به رقابت با حریفان خود پرداختند همچنین ۶ مربی، یک داور و ۲ همراه فنی نیز در این رقابت ها از البرز حضور داشتند.

ورزشکاران استان البرز موفق شدند در این مسابقات ۲ مدال طلای انفرادی، ۳ مدال طلای تیمی و یک برنز تیمی را از آن خود کنند که این عملکرد درخشان بار دیگر پتانسیل ورزش استان البرز را به کشور شناساند.

در این مسابقات حسین نوری مدال طلای کشتی فرنگی، علیرضا کریمی مدال طلای کشتی آزاد، سید محمد موسوی مدال طلای والیبال، الهه پورعبدیان مدال طلای کاناپلو، راحله نادری مدال طلای کبدی و نیما محبوبی مدال برنز تیراندازی باکمان را کسب کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.